“Lunsjstopp”

Kjøkken: Bespisning
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 4. mai 2018

Stoppet for en rask lunsj. Litt magert utvalg men vi gikk for fiskesuppe og Røldalsburger. Du kan ikkje unngå og bli mett av den burgeren, men som alle andre plasser får du et burgerbrød som er bare deigmasse( skjerpings alle burgerselgere). Hyggelig betjening og fin plass

Takk, mcturist

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Spiste andebryst med potetmos og grønnsaker. Var helt utrolig godt. Kjøttet var mørt, smaksrikt og smeltet nesten i munnen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, lal45894
Anmeldt 22. januar 2018

Vi spiste middag der helgen 20.Jan.'18 - med 2 voksne og 3 barn / ungdommer. Menyen var kort og grei - listet opp på en side , men inneholdt et bra utvalg av fristelser både for voksne og barn / ungdom.
Ny kokk denne fra og med uken ( Uke 4 '18 ) på Røldalsterassen resturant, noe som en må kalle et godt "sjakktrekk" fra ledelsen.
De voksne valgte biff , som var stekt perfekt etter det som var ønsket og poteter og grønnsaks-tilbehør var meget godt og perfekt til biffen. Sausen satte prikken over i'en på denne retten som begge var meget godt fornøyd med. Mer enn nok mat !

Barna / Ungdommen valgte Angus Burger som de begge likte veldig godt, og minsten vår valgte "Snadder-kurv" ( nachos, Løkringer, Ostefingre, etc, - med salsa, rømme og cheddarsaus til hans store begeistring som også forsvant fort i ham( ...han fikk velge ekstra nachos, og det var ikke noe problem.
Rettene kostet fra Kr. 149,- for Nachos ( Snaderkurv"), Angusburger ca. Kr 160,- til Kr.198,- for Biff - noe som var vel verd pengene, mente vi alle.

Kelneren var både hyggelig og høflig, samt internasjonal og foreslo valg.
Vel verd å gi tips etter god service !
Honnør til den nye kokken på Røldalsterassen resturant ....& ledelsen der.

NB.: Nå lønner det seg fremover å bestille bord når du skal spise der !! ;-)

Takk, StigT2
Anmeldt 2. oktober 2017

Spiste pizza her på vei til Stavanger, Pizzaen var helt ok, men ikke noe spesielt. Sannsynligvis et bedre sted å besøke i vintersesong. Bar preg av "off season"

Takk, ghanzen
Anmeldt 28. august 2017

Vi stanset her for middag og valgte buffeen ( 199,- kr pr stk.). Det var ikke så mye å velge imellom. Tomatsuppen var for søt. Det var også svinenakken i eplesaus. Bra hjemmelaget potetmos og tyttebær. Perfekt kokte grønnsaker.

Her har det vært bedre mat og større utvalg på tidligere besøk.

Takk, AGV-Bergen

Har du vært i Røldalsterrassen? Del dine erfaringer!