“Kjør videre! Spiste Røldalsburger og Ishavsrøye. Lang ventetid og dyrt i forhold til hva som blir servert..”
Anmeldelse av Røldalsterrassen

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales ikke!

Takk, Thomas H

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Middels minus god veimat - Alt alt for dyrt. Kjører forbi neste gang. Eneste positive var fint lokale og fin utsikt.

Takk, 258hansl
Anmeldt 4. mai 2018

Stoppet for en rask lunsj. Litt magert utvalg men vi gikk for fiskesuppe og Røldalsburger. Du kan ikkje unngå og bli mett av den burgeren, men som alle andre plasser får du et burgerbrød som er bare deigmasse( skjerpings alle burgerselgere). Hyggelig betjening og fin plass

Takk, mcturist
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Spiste andebryst med potetmos og grønnsaker. Var helt utrolig godt. Kjøttet var mørt, smaksrikt og smeltet nesten i munnen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, lal45894
Anmeldt 22. januar 2018

Vi spiste middag der helgen 20.Jan.'18 - med 2 voksne og 3 barn / ungdommer. Menyen var kort og grei - listet opp på en side , men inneholdt et bra utvalg av fristelser både for voksne og barn / ungdom.
Ny kokk denne fra og med uken ( Uke 4 '18 ) på Røldalsterassen resturant, noe som en må kalle et godt "sjakktrekk" fra ledelsen.
De voksne valgte biff , som var stekt perfekt etter det som var ønsket og poteter og grønnsaks-tilbehør var meget godt og perfekt til biffen. Sausen satte prikken over i'en på denne retten som begge var meget godt fornøyd med. Mer enn nok mat !

Barna / Ungdommen valgte Angus Burger som de begge likte veldig godt, og minsten vår valgte "Snadder-kurv" ( nachos, Løkringer, Ostefingre, etc, - med salsa, rømme og cheddarsaus til hans store begeistring som også forsvant fort i ham( ...han fikk velge ekstra nachos, og det var ikke noe problem.
Rettene kostet fra Kr. 149,- for Nachos ( Snaderkurv"), Angusburger ca. Kr 160,- til Kr.198,- for Biff - noe som var vel verd pengene, mente vi alle.

Kelneren var både hyggelig og høflig, samt internasjonal og foreslo valg.
Vel verd å gi tips etter god service !
Honnør til den nye kokken på Røldalsterassen resturant ....& ledelsen der.

NB.: Nå lønner det seg fremover å bestille bord når du skal spise der !! ;-)

Takk, StigT2

Reisende som så på Røldalsterrassen, så også på

Har du vært i Røldalsterrassen? Del dine erfaringer!