“Tragisk og dårlig service! STYR UNNA!”
Anmeldelse av Røldalsterrassen

Røldalsterrassen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Roldal
Kjøkken: Bespisning
God for: Lokalt kjøkken
God for: Lokalt kjøkken
Anmeldt 18. juli 2020

Her var det helt tragisk service! Bestilte 5 drikke og fikk 2. Bestilte mat og fikk feil på en rett som ble sendt ut igjen, fikk ny men denne var det en annen feil på og måtte sendes ut igjen grunnet allergi. Burgeren var delt i 2 da jeg skulle dele med datteren min og jaggu fikk jeg en halv burger servert ut igjen og denne gangen hadde de fjernet annet enn burgeren og ost, men nå orket jeg ikke klage igjen og spiste en halv burger som egentlig ikke smakte noe. Når vi skulle betale var det ingen form for kompensasjon og da måtte jeg spørre om de virkelig skulle ta full pris for dette kaoset. Da fikk vi min rett til halvpris... Eneste som gir pluss her er den flotte utsikten og tesla ladestasjon for de som trenger det. Blir nok helt klart ikke her vi legger igjen penger neste gang...

Takk, ThereseI790

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tok en evighet å få maten. Tydelig at vi ble glemt. Servicen var langt fra bra og dette stedet vil vi prøve å unngå fremover.

1  Takk, ogbOslo
Anmeldt 16. juli 2020

Topp mat og service i flotte omgivelser. Anbefaler å stoppe innom røldalterrassen både sommer og vinter.

1  Takk, 876rasmusk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask levering og god mat. Flott utsikt fra restaurant. Nettverk og fine toalettforhold. Mulighet og sitte ute når været er bra ☀️

Takk, Stian F
Anmeldt 5. juli 2020

Tok med familien til Røldal terrasse etter en lang biltur over fjellet, og tenkte at sånne flotte omgivelser byr på deilig mat. For en skuffelse!! Her var det på ingen måte samsvar mellom prisen på maten og kvaliteten på den. Ingen grønnsaker som tilbehør til mat, alt er halvfabrikata, og knapt nok varmet opp. Dårligst anvendte 1000kr denne ferien!
Men hun som serverte var veldig hyggelig!

1  Takk, 559mariannew

Har du vært i Røldalsterrassen? Del dine erfaringer!