“Nydelig mat!!”

Thairestaurang Prästgården
Vurdert som nr. 3 av 16 Restauranter i Kungshamn
Kjøkken: Thai
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Genuin thaimat servert i vakre omgivelser. Et rikt utvalg av retter, og svært hyggelig betjening. Spiste her to dager på rad - meget fornøyd :)

Takk, marionnesje

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, rause porsjoner, avslappet atmosfære og en skikkelig barbeint feelgood opplevelse i bakhagen i kveldssolen! Kan varmt anbefales!

Takk, Paradise17976300297
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god Thaimat! Hyggelig betjening, fint, rydding og rent. Masse godt på menyen. En utrolig fin opplevelse! Trivelig med barn på restauranten. Ekte thaistil på maten!

2  Takk, 876h_varr
Anmeldt 25. januar 2020

Dette Thai-restaurant er rent og ryddig med OK innredning. Maten er veldig smakfull.
Spiste en reke-suppe som var fyldig, god og sterk. Meget bra. Deretter ble det 5 småretter for 2 personer. Det kom med rikelig med kokt ris slik at denne retten i seg selv hadde vært nok mat for oss 2, uten den suppe som forrett. alt i alt veldig bra.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, joopc57
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte take-away herifra i sommer. Maten var ferdig ila 25 minutter etter bestilling via telefon. Maten smakte godt og rettene var etter norsk standard særdeles billig. Til tross for at restauranten hadde rotet noe med bestillingen (vi fikk noe annet enn hva som var bestilt), velger jeg å gi 4/5 på bakgrunn av maten vi fikk ift pris. Kan anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, OysteinBalstad

Reisende som så på Thairestaurang Prästgården, så også på

Smogen, Vastra Gotaland County

Har du vært i Thairestaurang Prästgården? Del dine erfaringer!