Anmeldt 31. mars 2019

En liten sykkeltur unna både Kungshamn og Smøgen.

Fin romslig camping.Vi var ikke der på en tid hvor bading var aktuelt, så vi var veldig fornøyd med å bo et lite stykke unna badeplassen.

Rene og greie sanitær anlegg.

Bodde i bobil.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Anita30no
Anmeldt 5. september 2017

Beliggenheten var fin, det var OK pris og hyggelig betjening. Sanitæranlegget var iskaldt, gammelt og slitt. Litt møkkete også. Genialt at man kan pause varmtvannet, men når man fryser vil man jo ikke det...

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med camping.se
Takk, veronicag1990
Anmeldt 17. august 2016

Flott camping plass med veldig bra bademuligheter, leke plass og beliggnehet. Godt utvalg i buttikk og god mat i restauranten. Vi hadde det toppers med vår sønn på 2 år. Innsjekk og utsjekk gikk smertefritt med service innstilt personell.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Torstein H
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Fikk dessverre bare 1 natt på denne campingplassen. Meget bra 4 stj plass. Fine sanitærfohold og oppstillingsplasser. Ca 2 km fra sentrum i Kungshamn og ca 5 km til Smøgen. Vi kommer tilbake og ønsker da flere dager, men skal da huske på å bestille i god tid.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, thoybakk
Anmeldt 27. mars 2016 via mobile enheter

Flott sted med varierte parkeringsmuligheter. Mye vind, så velg et beskyttet område om dere ikke vil bli vekket av blafrende markiser og flygende hagemøbler.
Flott klippgolf med bra underlag. Et lite fint gym der absolutt alle apparater virker. Hundegård og flotte turstier.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, FFlak