Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi overnattet her med tre barn i alderen 2, 3 og 6 år. Etter at vi hadde rigget oss til med campingvogna og fortelt gikk vi for å bade i det varme været. Vi fant kun svaberg og dype badeplasser. Spurte i resepsjonen hvor det passet å bade for små barn. Det fantes ikke kunne hun fortelle...det ble rimelig skuffende for de tre små i badedrakt. Måtte reise fem minutter med bil for å finne nærmeste strand, men også denne var svært liten.

Lekeplassen var grei, men begynner å bli ganske slitt.

Et pluss var stellerommet i det ene servicebygget. Der hadde de egen barnesikring, barnedusj og eget babybadekar.

Ellers synes jeg prisen var altfor stiv for det som skulle være familiecamping...muligens passer det bedre for større barn.. det

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Therese S
Anmeldt 23. juli 2018

Vi teltet en natt på campingen. Tok en middag/lunsj på restauranten, men dette var heller en begredelig opplevelse. Pizzan smakte papp med sur skinke på, burgern var tørr og pølsene ble ikke spist. Vi opplevde campingplassen som hyggelig og rolig. Perfekt for familier. Lekeplassen falt i smak hos 3 åringen, og vi hadde en helt ok opplevelse. Pga mye vind fikk vi ikke testet ut strand og badefasiliteter, men det er fullt mulig vi velger campingen på nytt. Bare 20 min kjøring til Nordens Ark var en stor fordel, da vi hadde planlagt et besøk dit. Kungshamn og Smøgen var bare 10 min unna, så en tur hit ble det også.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, lindaeH6563HV
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Grei familie camping. Litt smalt for fremkommelighet med stor campingvogn. Deler av campingplassen ligger nært vegen som gir noe støy på natten. Rene og flotte sanitær anlegg. Telefon booking stenger lenge før resepsjonen stenger.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 483kayf
Anmeldt 11. august 2016 via mobile enheter

Godt vedlikeholdt servicebygg med god hygiene! Flott med gode bademuligheter, restaurant og kiosk. Hyggelig betjening. Ekstra pluss at man kan få spa-opplevelser og litt egenpleie i salong på området. Her får du mye for pengene. Heller ikke langt unna Smögen.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 41elinp
Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Fin camping i skjærgården. Ble tildelt tre forskjellige plasser, den første var opptatt med at noen andre hadde tatt den. Den andre var ikke mulig på grunn av plassmangel, og resulterte i at vi måtte rygge langt på et trangt sted. Til slutt fikk vi en plass på reservefeltet på motsatt side av veien. Støy fra trafikkert vei. Dårlig at betjening ikke har oversikt på plassene. Boblebad vi hadde booket hadde driftstans. Fint å fiske krabber for barn. Luftegård for hunder like ved camping.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, Ola V