“Utrolig sted”
Anmeldelse av Villmarka

Villmarka
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Leikanger
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Her kan man virkelig få se masse flotte utstoppede dyr både fra Norge og utlandet, en liten kafé som serverer litt ulike retter, lokalt øl får man også kjøpt

Dato for besøk: mai 2020
Takk, JohnChefNorway

Anmeldt 27. august 2018

Helt utrolig bra.. Det er verkelig vert å ta en tur dit . Dyrene var veldig flott utstillt i flotte omgivelser. Kafé med rik meny. Veldig koselig personale. Drar gjerne tilbake.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, else860
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Dette er ein plass me meir enn gjerne tek gjestene våre med til.Skjeldne dyr som er spennande for barna(og voksne) å sjå.
I tillegg er der god mat og supre folk som jobbar der. Godt øl frå eige bryggeri.Og ikkje minst bruktbutikken som gir inntekt til barneheimen som eigaren har bygd opp i Afrika.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Hildebra
Anmeldt 8. mars 2018

Sjeldent har jeg (og flere med meg) blitt så satt ut som da vi ankom "VIllmarka" på et jobb arrangement. Synet som møtte oss var makabert. Eieren har "respekt for dyrene" sier han. Forstå det den som kan. En mann som får glede av å skyte utrydningsturede dyr og stille ut elfenben framstår som svært primitiv og ja, faktisk ganske dum.

Jeg kan på ingen måte anbefale dette stedet.

PS! Jeg anbefaler eieren å kjøpe seg et fotoapparat hvis han mener det han sier om at han har respekt for ville dyr.

Dato for besøk: mars 2018
14  Takk, maritmossiversen
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Et meget spesielt og flott sted, med fantastisk hyggelig vertskap! Enkel servering og pub! Masse utstoppede dyr å se på!

Dato for besøk: juli 2017
3  Takk, 926geirh

Reisende som så på Villmarka, så også på

Leikanger, Sogn og Fjordane

Sogndalsfjøra, Sogndal
Sogndal, Sogn og Fjordane

Har du vært i Villmarka? Del dine erfaringer!