Lol.travel
135.0 km fra Stad Hotell
169.8 km fra Stad Hotell
Se flere hoteller i Leikanger
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Mottatt av hyggelig personale, og et fantastisk rom med havutsikt
Stekt torsketunge og Tannfisk på menyen første dag
Utflukter til Vestkapp og Ervikane
2 overnattinger denne gang vi kommer garantert tilbake

1  Takk, Kuga2014
Anmeldt 8. juli 2020

Innledningsvis vil jeg gjøre oppmerksom på at min vurdering av Stad Hotell og Restaurant Longline vurderes som Eksklusiv iåm denne plassen har ett enormt potensial til å bli enda bedre.

Først Hotellet: Bookingen var gjort via telefon, enkelt og greit uten noe mas og fjas om kredittkort mm. Meget bra. Ved innsjekking så møtte jeg en blid dame som utvilsom var stolt av jobben sin og viset sin gode service deretter, Meget Bra. Rommet: Tja, jeg fikk rom 103 og jeg er på forretningsreise, rommet var ikke egnet til det iåm noen arbeidsplass, men det var ikke verdens krise da det var mulig å sitte oppe ved resepsjonen i komfortable stoler og få en øl til Jobben. Rom til forretningsreisende skulle vært en valgmulighet, eller var rommet helt greit med skikkelig seng og bad.

Restaurant Longliner: Her er det det er enormt potensiale, jeg skal begynne med pirk iåm at jeg anser dette som en eksklusiv restaurant , Duker var rynkete og ikke strøkne, oppdekking av bestikk besto av en kniv og gaffel, litt kafe’ preg ! Støkne duker, bestikk for forrett, hovedrett og dessert med flere glass mm hadde gjort ett mye bedre førsteinntrykk.
Lokalene! her ligger mye i potensialet, an atmosfære nær sjøen i resten av et gammelt sjøhus, komfortable stoler, det knirker i brygge gulvet, dette er toppers.
Betjeningen; her var det en god blanding av noen proffer som tok seg tid å snakke med gjestene med en serviceinnstilling hvor mange har noe å lære og noen ferske litt klønete med den sjarmen det har og er helt ok, felles hadde de en utstråling av at de er stolte av jobben sin og den gjenspeilet det neste avsnitt:
Maten; Ingen meny med priser ble presentert, men betjeningen presenterte menyen på en meget god måte, jeg liker dette da jeg søker en gastronomisk opplevelse og da er pris et forstyrrende element. Mitt valg var Sprøstekt Torsketunger, Ovnsbakt Lange, og en sjokolade Brownie, samt Fiskerens rødvin som ikke var noen «KIR» om jeg skulle kritisere noe så er det mengden. Maten var et gastronomisk måltid, ikke sånn 100% men gud det var bra.
Potensialet og oppfordring: jeg vet det er Ervik Havfiske som eier denne restauranten, og de har derfor utrolige muligheter med å levere det beste fra havet, jeg hørte rykte om at de til tider serverte tannfisk, (Ring meg når det er på menyen igjen og jeg kjøre 6 time for å prøve) maten smaker a kokken elsker jobben sin og har mye å tilby, jeg er selv tidligere fisker, hva med skolest, rødfisk, rogn fra kråkeboller mm. Min beste opplevelse på restaurant i Norge var da jeg bestilte 5 retters og kokken kom og snakke med meg om «utfordringen» gi meg en gastronomisk opplevelse basert på disse råvarene mm. Pris er ikke ett spørsmål da..
Jeg kommer garantert tilbake, men da vil jeg ha tannfisk eller en 5 retters opplevelse.

Tusen takk for et hyggelige besøk

Romtips: Be om spesielt tilpasset rom om forettningsreise
1  Takk, Frode L
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Fint,rent og nytt hotell med små koselige rom,fine fellesarealer. Trivelig personale,bra beliggenhet. Anbefales. Eneste minus var dårlig WiFi . Mye fint å se og finne på i nærområdet, er avhengig av bil da.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 895gretev
Anmeldt 31. mai 2020

Familieromet var stort og herlig. Det var god plass til ein familie på fire. Gode senger og deilige dyner. Det var dører rett ut mot brygga. Fint tillaga rundt hotellet. Vi åt middag på hotellet. God mat og fantastisk service. Følte virkeleg at vi vart tatt hand om. Fekk også ein deilig frukost. Vi fekk mange tips til kva vi burde sjå når vi var på Stad. Vi reiste rundt omkring på Stadlandet. Vi besøkte idylliske Honningsvåg, Årvika og Ervika. Sjølv om det var kaldt i vatnet måtte vi bade. Vi gjekk også opp til Hovden. Storsått natur. Vi reiste også opp til Vestkapp. Der er var mykje vind og kafeen var stengt pga privat arrangement. Likevel ei fantastisk utsikt. Neste gong vi kjem på besøk skal vi gå fjellturer i Honningsvår og bade i Hoddevik.nLurt å ha med seg litt når ein reiser rundt på Stad, sidan det ikkje er så mange kafear.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, frubig
Anmeldt 27. mai 2020

Fantastiske dager på Stad hotell. Service vi knapt har opplevd maken til. Øystein og Dag Erik er to ildsjeler som brenner for dette stedet. De tar særdeles godt vare på gjestene sine og får hver og en av oss til å føle oss spesiell. Flott hotell, kjempefine rom, koselig restaurant med god mat og dødsgo’ vin - hva mer kan man ønske seg?

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, G-Jo63