CheapTicketsUSD 179
Orbitz.comUSD 179
TripadvisorUSD 179
StayForLong
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Me bestilte eit rom i gamledelen av hotellet. Rommet såg ikkje gamalt ut i det heile. Kjempefint rom og veldig god standard. Det får ein til å lure på, med optimistisk undring, korleis romma i nyedelen ser ut. Hotellet sine fellesareal har gjennomført fiskevær-innreiing. Koseleg og god atmosfære. Absloutt verd eit opphald.

Takk, gladebein
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotell med flott utsikt og lun stil med miks av gammelt og nytt. Deilig mat og veldig hyggelige ansatte. Flotte rom. Muligheter for småturer til Hoddevika, Vestkapp,Selje og Ervik. Anbefales

Takk, sivmarenh
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Sjarmerende og nydelig hotell som absolutt kan anbefales. Flotte rom i nydelige omgivelser. God mat og hyggelig betjening. Wifi som fungerer trekker også opp. Parkering rett utenfor hotellet også. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, RoyG1091
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi kunne gjerne sett utover fjorden her noen dager til. Stilig hotell med hyggelig og dyktig personale som tok godt vare på oss, både mht det kulinariske og det bekvemmelige. Perfekt utgangspunkt for å bli kjent med Stadlandet. Kan anbefales på det varmeste, og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, sadand
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Mottatt av hyggelig personale, og et fantastisk rom med havutsikt
Stekt torsketunge og Tannfisk på menyen første dag
Utflukter til Vestkapp og Ervikane
2 overnattinger denne gang vi kommer garantert tilbake