TripadvisorUSD 163
Orbitz.com
FindHotelUSD 163
Etrip
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på Nordvestlandet for å oppleve Vestkapp og Loen. Stadt hotell lå veldig greit til, 20 min fra Vestkapp. Greie rom, god seng og nydelig mat. Hyggelig betjening og fin beliggenhet ved sjøen. Ikke så langt til Hoddevika og grei kjøreavstand til Loen. Varmt anbefalt!

Takk, Trip19566167219
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med god service. Beliggenheten er suveren hvis man vil ha en rolig plass. Koselig interiør og relativt nytt. Veldig fornøyd med rommet som fremsto rent og pent. Det er en fordel å få et rom mot sjøen. Middagen var god og frokosten nydelig. Anbefales på det varmeste.

Romtips: Ta turen til Selje og klosteret.
Takk, Johnny G
Anmeldt 2. mars 2021

Fantastisk god mat og god service, flott rom med nydelig utsikt. Personalet stilte opp også utafor arbeidstid, så her ga de service ja. Kommer mer enn gjerne tilbake hit . Burgeren på bildet ble laga av kokken som hadde fri

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, JoachimK63
Anmeldt 2. november 2020

Hadde vært en helt topp tur, hadde det ikke vært for oppførselen til direktøren. Vi var en stor gjeng som skulle tilbringe hele helgen her. Når vi kom for å spise spurte vi pent om det gikk an å gjøre litt endringer på sitteplassene. Dette taklet direktøren svært dårlig. I stedet for å forklare på en rolig måte at dette var vanskelig på grunn av smittetiltak tok han seg frihet til å brøle en i gjengen vår rett i ansiktet, så høyt at alle gjestene kunne høre det. Det var direkte utskjelling som oppfattes svært fornærmende og pinlig. Slik oppførsel har jeg aldri vitnet av en hotelldirektør. Vi kommer aldri noen sinne til å reise tilbake til dette hotellet, så her har de mistet en potensiell stor kunde. Veldig trist, da de andre ansatte opptrådte ekstremt serviceinstillt og profesjonelt.

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, malene00
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Bodde her ei natt på vei hjem til Trøndelag fra Bergen. En liten omvei for å komme ut til Stadlandet - men absolutt verdt det! Veldig fint hotell, med nydelig mat i restauranten, god service - og flott beliggenhet. Bodde i den nye delen og rommet vårt der var veldig smakfullt innredet, med god seng, deilig dusj og mulighet for full kontroll på lyssettinga. Vi kjørte oss en tur til både Hoddevika og til Vestkapp - vel verdt et besøk (og heftige veier ut til begge stedene..).
Anbefaler Stad hotell på det varmeste.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Skatval