TripadvisorUSD 150
FindHotel
Lol.travel
Orbitz.comUSD 150
Anmeldt 19. september 2021

Hotellet ligger flott til ved sjøkanten. Rommene er fine særlig de med sjøutsikt. Personalet er litt for tilbakelent og uprofesjonelle og kunne med hell ha vært mere på. Liten oppfølging etter bestilt drikke. Frokosten var kald! Kalde egg, bønner og bacon. Det holder ikke til 1750,- pr natt. Hotellet ligger strategisk til for de som vil fiske, dykke, surfe, fotografere osv. Rett og slett herlig plass.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, photosbyulf
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Bodde en natt på et kjempeflott rom i Hoddevikbuda. Skal vi i tillegg trekke frem noe som er helt spesielt med hotellet, så er det mat og service. Her er det folk med lidenskap for det de driver med. Førsteklasses råvarer tilberedt på en ypperlig måte. Herlig med en restaurant som er godt bemannet. Under middagen gikk «sjefen selv» rundt og passet på at alt var på stell, et kvalitetstegn i våre øyne.

Anbefales på det varmeste.

Romtips: Ta en tur til Vestkapp på fjellet Kjerringa. Fantastisk
1  Takk, 644sigmundf
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

12. juli 2021, Stad Hotell

-Ei kokebok er vegen til livet.
( Femina)

Me er er komne til Stadlandet i sommarvarme. Om mogeleg er det mektigare enn endåtil Jæren.
Femina er oppgjeven over at eg er for mykje oppteken av døden. Ho meiner det er destruktivt. Men døden er stadfestinga av at du er, eller i det minste har vore, i livet.
Her på Stad er ein ved grensa; himmelen er høg, fjella likeeins og skrinne av vekster. Skyene fer forbi eller omkransar fjelltoppane medan det mot aust er ei grå og stille ro. Her møtest elementa og fenomena. I morgon vil eg gapa mot vinden, kjenna han og høyra kva han har å fortelja og vita at no er no.

På hotellet ved foten av landet serverer dei ein buffet til middag om kvelden. Buffet har av erfaring noko vasskokt sarv ved seg kva gjeld matservering, men her er det motsett; frisk kvit fisk med ny sommarkål og sos med grasløk i. Og hovmeistaren med stor mage og eit raust sinn gjev alle oppmuntrande ord og eit venleg klapp på skuldra.Ståle

Takk, wenchekallestad
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Hotellrommet var rent og pent. Sengen var myk og behagelig for meg men ikke så behagelig for min mann.
Vi var der i 3 netter og fikk rom ganske nært søppelcontainer som det ble en del bråk fra for ikke å snakke om lukten. Burde vel fått rom lengre unna siden det ikke var en enkel overnatting. God frokost. Men buffeten var stusslig. Den kostet alt for mye og utvalget var begredelig. Vi spiste på Korsen Pub og der var maten veldig bra. Vi dro også til Bellas Thaimat som ligger noen km unna og fikk nydelig mat. Det er ikke lett og finne ut om disse plassene da dem ikke er reklamert for.

Takk, MariaH1706
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var på Nordvestlandet for å oppleve Vestkapp og Loen. Stadt hotell lå veldig greit til, 20 min fra Vestkapp. Greie rom, god seng og nydelig mat. Hyggelig betjening og fin beliggenhet ved sjøen. Ikke så langt til Hoddevika og grei kjøreavstand til Loen. Varmt anbefalt!

Takk, Trip19566167219