“5 av 5”
Anmeldelse av Fru Inga

Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Leikanger
Beskrivelse: Fru Inga er en ny restaurant lokalisert ved sjøkanten på Leikanger, Stadlandet. Vi har et profesjonelt kjøkken og fokuserer på å servere tradisjonell norsk mat, samt dagen's retter. Hos Fru Inga vil det også være mulig å kjøpe ferske bakevarer. Restauranten har tidligere vært dagligvarebutikk og har en lang historie som møteplass for bygdefolket gjennom mange år. Kom innom og nyt et godt måltid!
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette var som å komme heim til Besta på søndagsmiddag. Koseleg personale, heimekoseleg lokale, og enorme porsjonar som fører til at både beltespenna OG bukseknappen må opnast. Me kjem tilbake!

Takk, gladebein

Reisende som så på Fru Inga, så også på

Leikanger, Sogn og Fjordane
Leikanger, Sogn og Fjordane

Har du vært i Fru Inga? Del dine erfaringer!