“Fantastisk matopplevelse”
Anmeldelse av Fru Inga

Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Leikanger
Beskrivelse: Fru Inga er en ny restaurant lokalisert ved sjøkanten på Leikanger, Stadlandet. Vi har et profesjonelt kjøkken og fokuserer på å servere tradisjonell norsk mat, samt dagen's retter. Hos Fru Inga vil det også være mulig å kjøpe ferske bakevarer. Restauranten har tidligere vært dagligvarebutikk og har en lang historie som møteplass for bygdefolket gjennom mange år. Kom innom og nyt et godt måltid!
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Utrolig fin matopplevelse med god mat og hyggelig betjening. Rause porsjoner og god mat gjorde at vi trillet ut døren. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Ninussen

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelige hjemmelagde fiskekaker til middag og en fantastisk «verdens beste» til kaffen. Denne lille perlen er verdt et besøk.

Takk, 156terjef
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig stemning, meget bra service og veldig god mat. Reisefølge valgte hhv entrecote og svinefilet. Ganske like retter med tanke på tilbehør og anretning, men gode smaker og generelt høy kvalitet. Anbefales!

Takk, TCLech
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Dette var som å komme heim til Besta på søndagsmiddag. Koseleg personale, heimekoseleg lokale, og enorme porsjonar som fører til at både beltespenna OG bukseknappen må opnast. Me kjem tilbake!

Takk, gladebein
Anmeldt 2. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Fru Inga, så også på

Leikanger, Sogn og Fjordane
Leikanger, Sogn og Fjordane

Har du vært i Fru Inga? Del dine erfaringer!