Gratis avbestilling frem til 30.07.21
Travelocity
Expedia.comUSD 192
Orbitz.com
Anmeldt 28. august 2018

Hyggelig hotell i strandkanten av Sognefjorden. Hotell med historie. Kjempeflott beliggenhet. Trivelig uteområde med tilgang til brygge med flott utsikt. Rolige omgivelser. God mat og god service. Enkle og fine rom.

Romtips: Rom i den gamle delen har panoramautsikt over Sognefjorden
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, KnutS193
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Hotellet har flott beliggenhet rett ved fjorden og det er fint å spasere bortover langs med sjøen. Rommene er gammelmodige, men rene og pene.
Middagstilbudet var buffet, som var bra og med godt utvalg.
Frokosten var derimot spartansk - ingen varme retter, ikke engang et speilegg - og alt i absolutt billigste kategori. Synes at man som gjest har fortjent bedre, tatt i betraktning det prisleie som hotellet har lagt seg på.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 56Gypsygirl
Anmeldt 16. august 2016

Hyggelig innredet med masse historie. God mat og enkle men fine rom. Ganske store med stor dobbeltseng. 2 flotte hvilestoler gjør det mulig å slappe av på rommet-
Hotellet ligger rett ved fjorden med lun hage og egen brygge

Romtips: Rom mot hage/ brygge er koselige
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, oyvindg
Anmeldt 27. mai 2016

Denne anmeldelsen er ikke objektiv: Å komme inn i Leikanger etter kjøretur over fjellet, var en opplevelse i seg selv. Kveldssola brøt gjennom skydekket, og ga oss to mainetter jeg og min kone sent vil glemme. Rommet vi fikk, hadde panoramautsikt mot hav og fjell, og ga en følelse av å ligge ute i elementene. Et usedvanlig hyggelig vertskap og god mat forsterket følelsen av to perfekte døgn. Anbefales på det varmeste!

Romtips: Prøv å få havutsikt
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, skyburial2
Anmeldt 9. juli 2015

I hjertet av Sognefjorden ligger hotellet som ikke er for stort - ikke for lite - ikke for gammelt eller for nytt. Da blir det atmosfære og du føler deg umiddelbart hjemme. Alltid god mat og den aller beste service. Nærheten til fjorden er vel kanskje det aller beste. Flott brygge med sandbunn så langt øyet kan rekke. Med så klart vann snakker vi store avstander.

Romtips: Sjekk nettsiden for ulike rom
Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Herjulf