Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende og fint hotell. Service innstilt personale. Spiste 3-retters i restauranten og maten var helt fantastisk!
Lett å finne frem til hotellet fra hovedveien, og hotellet har en fantastisk uteplass mot havet!
Kommer garantert tilbake hit!

Takk, sanneabrahamsen
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hovedbygning med gjennomført stil, flott uteområde og god mat (men små porsjoner). Frokostverten var dyktig.
Rommet vi fikk hadde en merkelig lukt, var støvete og trenger absolutt en oppgradering hvis det skal stå i stil til prisen de tar.
Kort fortalt: fin plass, men alt for dyre rom i forhold til standard.

1  Takk, magalu22
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har en fantastisk atmosfære og beliggenhet. Rommene kunne trengt en liten oppussing, men helt greie. Fin utsikt. Ellers på hotellet er det en utrolig romantisk orginal stil, kjempe fint! Fikk servert god frokost. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, mias329
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Min kone og jeg hadde et kjempeflott opphold ved Leikanger Fjord Hotel. Etter en flott men lang kjøretur fra Sørlandet, ble vi møtt av et hyggelig vertskap ved innsjekking. Vi valgte å bestille et rom med fjordutsikt og det angrer vi ikke et sekund på. Fantastisk utsikt til fjord og fjell med snø på toppene. Vi valgte ørret til middag og det var skikkelig godt og servert på skifer. Frokosten var god, med hyggelig frokostservering. Fine utearealer og muligheter for et bad. Vi forlot hotellet med ladede batterier og kommer helt sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, stigs152
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Sjarmerende hotell som ligger like ved kaien der hurtigbåten fra Bergen legger til. Hotellet er holdt i gammel stil, med flere stuer møblert med stilfult møblement. Jeg fikk rom i "hytta" i hagen. Et eldre tømmerbygg med 4-5 rom. Her var det ikke pusset opp på et halvt århundre, men det var rent og pent. Rommet mitt sto på påler ut i fjorden, så det var ingen ting å si på utsikten. Frokosten var veldig enkel, men god.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Hellebor