eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 26. juli 2020

De ansatte på hotellet tar deg imot med et stort smil. Maten er fantastisk, beliggenheten og atmosfæren er strålende. Her fant vi et hotell som yter det lille ekstra og som er verdt et besøk. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Glenn I
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell langs Sognefjorden med oppgraderingsbehov på rommene. Skuffende frokost. Flott utsikt mot fjorden og fjellene fra rommet. Lite parkeringsplasser når hotellet er fult. Ingen lovlig lading for elbil.

Takk, Furuaasen
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende og fint hotell. Service innstilt personale. Spiste 3-retters i restauranten og maten var helt fantastisk!
Lett å finne frem til hotellet fra hovedveien, og hotellet har en fantastisk uteplass mot havet!
Kommer garantert tilbake hit!

Takk, sanneabrahamsen
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hovedbygning med gjennomført stil, flott uteområde og god mat (men små porsjoner). Frokostverten var dyktig.
Rommet vi fikk hadde en merkelig lukt, var støvete og trenger absolutt en oppgradering hvis det skal stå i stil til prisen de tar.
Kort fortalt: fin plass, men alt for dyre rom i forhold til standard.

1  Takk, magalu22
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har en fantastisk atmosfære og beliggenhet. Rommene kunne trengt en liten oppussing, men helt greie. Fin utsikt. Ellers på hotellet er det en utrolig romantisk orginal stil, kjempe fint! Fikk servert god frokost. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, mias329