Priceline
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 19. august 2020 via mobile enheter

Den gamle delen av hotellet, som vi bodde i, var utrolig sjarmerende. Ikke så moderne, men rent og pent. Vi hadde rom med balkong og satt ute hele kvelden. Nydelig utsikt ut over Sognefjorden. God frokost som du enten kan spise inne i den vakre spisesalen eller ute i hagen. Badebrygge rett ut fra hotellhagen.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, wofw
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet i vannkanten ved Sognefjorden, hyggelige fellesarealer og uteområder, svært trivelig og hjelpsom betjening. God middag, helt grei frokost. Har man litt humor, kan man forespørre om rom 222

Takk, Preben L
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell med flott beliggenhet ved Sognefjorden.
Fikk koselig rom i den gamle delen. Oppholdsrommene var pent innredet og godt tatt vare på.
Utmerket middag.
De ansatte hadde mye å gjøre men de utførte oppgavene sine profesjonelt.
Et hotell vi kommer tilbake til.

1  Takk, 822gerdn
Anmeldt 26. juli 2020

De ansatte på hotellet tar deg imot med et stort smil. Maten er fantastisk, beliggenheten og atmosfæren er strålende. Her fant vi et hotell som yter det lille ekstra og som er verdt et besøk. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Glenn I
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotell langs Sognefjorden med oppgraderingsbehov på rommene. Skuffende frokost. Flott utsikt mot fjorden og fjellene fra rommet. Lite parkeringsplasser når hotellet er fult. Ingen lovlig lading for elbil.

Takk, Furuaasen