Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Orbitz.comUSD 149
Anmeldt 2. august 2021

Vi ble varmt tatt imot av et fantastisk resepsjonsteam. Deres gjestfrihet mot oss kunne ikke blitt bedre. Vi ble oppringt på forhånd, og fikk oppgradering ved ankomst. Beliggenheten ved fjorden er nydelig. Vi ville gjerne hoppe fra bryggen, men hadde glemt badetøy, dessverre.
Hotellet i seg selv synes vi var litt for slitent og overstylet. Det skar litt med de nydelige ovgivelsene. Frokosten føltes mer tilpasset barneleir enn et romantisk ferieopphold.

Romtips: Anbefaler balkongrom om en skal være over flere dager
Takk, andreassalbu
Anmeldt 24. juli 2021

Vi heier på hotellets energiske og serviceinnstilte leder som møtte oss både i resepsjonen og i spisesalen. Hotellet hadde et imponerende godt kjøkken, og rom 221 den mest fantastiske utsikt over Sognefjorden. Et sted å nyte livet både på balkongen, i spisesalen og på plassen nedenfor mot vannet.

Takk, Magnar S
Anmeldt 11. juli 2021

Jeg var ikke her for overnatting, kun for en lunsj. Hotellet ligger i nydelige omgivelser. Maten smakte godt, og de ansatte var svært hyggelige. Bygningen i seg selv var også vakker både utvendig og innvendig.

Takk, oeyvind639
Anmeldt 4. juli 2021

Når vi velger hotell, er det noen kriterier være enkelt ønsker! Våre ønsker er som følger: Rent rom, rent bad, god seng, gratis parkering, gratis wifi, god frokost og fantastisk utsikt. Det får vi her. Flotte uteområde med en flott rosehage, og brygge.
Kjøkkenet leverer god mat! Men det viktigste med denne plassen er menneskene som jobber her! Alle ansatte som vi har møtt, ønsker at vi skal være fornøyde.
Kanskje er det lytt, kanskje det kan knirke litt, kanskje er det noe som bør sparkles og males osv. Men det er ikke det som er viktig i en hotellopplevelse. Dette er fantastisk sted å slappe av på :) Vi kommer igjen! Vi har virkelig kunne slappe av her og ladde batteriene!

Takk, Kongenavmat
Anmeldt 2. juli 2021

En unik perle av et hotell.

Jeg bodde her i fire dager og det ble et vidunderlig opphold. Å komme til hvite duker og stoffservietter og bli servert den lekreste mat, med lokale råvarer selvsagt! Å bade i den rene, klare fjorden og ligge i det herlige boblebadet i spaavdelingen og se utover fjord og fjell! Formiddager i en fantastisk rosehage der man kan nyte en bedre lunch.

Det var rene rom og gode senger. Masse hvite håndklær og badekåpe/tøfler samt ansiktsmaske gav en luksuriøs spa-touch. Morgenbad på noe som opplevdes som min egen private sandstrand.

Sist men ikke minst var det en veldig hyggelig betjening som alltid var ute etter å gi «det lille ekstra» for å gjøre oppholdet trivelig. Det historiske preget kombinert med moderne komfort gjør at Leikanger Fjordhotell med rette kan kalle seg et unikt hotell.

Takk, Fredogfrihet123