Orbitz.com
Anmeldt 21. juli 2021

Billig overnatting. Fin utsikt, fin plass. Hotellet og rommet bærer preg av at det er gammelt. Alt ved rommet er for lengst utdatert. Sengene var harde, og ikke veldig behagelig å ligge på.
Pluss for hyggelig betjening og greit utvalg av frokost.

Takk, Q8426PPmarcusk
Anmeldt 6. juli 2021

Vi hadde en hyggelig natt på Sognefjord Hotel. Vi ble møtt av hyggelig resepsjonist og god service. Rommet var av eldre karakter, men rent og ganske nytt bad. Vi hadde nydelig utsikt over Sognefjorden fra rommet!
Hotellet hadde også vakker uteplass med benker og bord.
Frokostbuffeten hadde alt man trengte og litt til; variert og godt. Kom i prat med hyggelig personale.
Til tross for gammelt inventar har hotellet alt man trenger, og det er lunt og hjemmekoselig.
Vi anbefaler å ta turen hit.

1  Takk, CorneliePSH
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint, stort rom med utsikt mot fjorden og fjellene. Rent. Stille. Flere fine fellesrom. Nydelig hage med masse stoler, bord og benk. Fyrlykt på neset i hagen. Egen brygge for å kunne bade. Velgig hyggelig resepsjonist.

1  Takk, ReginaSilvana
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig uteområde, billig overnatting, bra service.

Men ikke en høydare på standard. Stort rom, men som resten av hotellet føltes rommet svært overmøblert, gangen inn til rommet føltes som en personalgang, søppelbøtter, tomgods, kjøleskap - trangt.

Takk, Kitaaw
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger inntil vannet og hadde flott utsikt. Betjeningen var hyggelige, men selve hotellet og rommene var slitte og gamle. Grei frokost og litt smakløst middagsbuffé, men helt ok. Alt i alt, helt greit.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 354tingh