Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi kom sent på kvelden 4 voksene og tre barn . Gjestehuset vi hadde bestilt på forhånd hadde stengt Pga sykdom. Landgasthof Tarp ordnet opp enda de ikke hadde rom ledig . Vi fikk ett 4 manns rom vi delte. Svært serviceinnstilte folk ! Tipp topp mat også til hyggelig priser .

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, OlaKari
Anmeldt 1. desember 2016

Har vært der før for noen år siden og enda bedre nå. Dette pga at rommet vi fikk nå var enda bedre enn sist. Romslig og greit. Maten var god, betjeningen hyggelig og hjelpsomme. Mye folk på hotellet, og grunnen til at jeg trekker litt er pga trafikken i trappene på morgenkvisten. Litt lytt og da vi lå rett ved trappene var det stor trafikk fra tidlig av. I tillegg er jo ikke Tarp verdens navle, men det visste vi jo, men få mil til Husum, en koselig by, og enda kortere til Flensburg. Så derfor er det fullt mulig og finne på noe og gjøre. Vi kommer veldig gjerne igjen. Omgjort i norske kroner er det også utrolig billig på denne tida av året. Dobbeltrom, ettermiddagskaffe og kakestykke, 3 retters meny, og frokost for under 900 kr døgnet for to personer. Og da vi forlot hotellet etter to døgn fikk vi et hyggelig farvel, og en flaske rødvin med på reisen.

• Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Laksefiskeren
Anmeldt 20. august 2016 via mobile enheter

Vi opplever hotellet som meget imøtekommende og dem hjalp oss med det vi måtte ønske. Vi som kun brukte hotellet som en transitt til neste destinasjon, var det enkelt for oss å spise på hotellet. God mat og drikke. Hyggelige servitører.
Frokosten var helt ordinær standard opplegg.
Pokemon Go stopp og gym rett ved. Så man kjedet seg eller ikke
Kommer til å booke dette igjen, hvis det høver seg sånn.

Opphold: august 2016, reiste som et par
Takk, Thomas V
Anmeldt 27. mai 2014

Et vanlig gasthof som ligger like ved autobahn,men med over vanlig standard på mat/drikke og rom.Nydelig mat og en gigantisk frokost trekker sementerer opplevelsen.En bør ringe og sjekke om det er ledige rom for det er tidvis mye gjester. Rimelige priser og hyggelig personale gjør at vi kommer garantert tilbake ved en annen anledning.

• Opphold: oktober 2013, reiste som et par
2  Takk, Envald
Anmeldt 14. september 2012

Dette var en meget hyggelig opplevelse! Hotellet er gammelt og vi ble litt skeptiske når vi så fasaden, men vår skepsis forsvant med en gang vi kom inn. Riktignok drev de med renovering i resepsjonen men, det er da lov...... Rommet var lyse, rene og ikke minst triveligt. Det er en restaurant i tilknytning til hotellet, vi ble anbefalt å reservere bord da det allerede var mange bestillinger på bord. Dette er alltid et godt tegn! Maten var helt grei med et ok prisnivå. Frokosten
var en historie for seg. Det var faktisk en av de beste frokoster jeg har spist på et hotell! Hele oppholdet var preget av at de ansatte virkelig ønsket at vi skulle ha ett godt opphold og det greide de til det fulle! Dette hotellet kan jeg anbefale på det sterkeste jeg mener du er garantert fint opphold!

• Opphold: september 2012
1  Takk, John R