“Rask middag”

Legg det til.
Pa bryggekanten
Vurdert som nr. 10 av 13 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 16. august 2020

...ble til en time venting på maten. En medium/rare biff ble til godt stekt og ble liggende igjen på tallerkenen. Hadde ikke tid til å vente på ny, som ble tilbudt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 123Kvisten

Anmeldt 15. august 2020

8.august feiret vi min kones 60-års dag på restaurant Bryggekanten.
Det ble en svært minnerik opplevelse med meget god mat, rask servering, svært god behandling av servitører og eier og på alle måter god og profesjonell oppfølging i såvel møter med leder under forberedelsen av selskapet som selve gjennomføringen.
Denne restauranten kan vi trygt anbefale og vi kommer garantert snart tilbake.
Restaurant Bryggekanten er blitt vår nye favorittrestaurant i Holmestrand.

Dag Jonassen

Dato for besøk: august 2020
Takk, Companion499042
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Dårlig service- lang ventetid!

Ventet i 1,5t med to barn før de fant ut at bestilling var glemt, vi godtok at mat skulle lages asap etter glippen, ventet da 45min til. Dårlig service, ingen bestilling på drikke, ingen bestikk som ble lagt frem og ingen som klarer å svare på noe som helst.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 143cecilie
Anmeldt 4. juni 2020

En overraskelse med nye folk som driver stedet , en oppgradering. Det er rent, pent, hyggelig vertskap, greie priser, god mat og en perfekt beliggenhet. Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 464aude
Anmeldt 2. juni 2020 via mobile enheter

Bestilte hamburgertallerken og to øl. Fikk en øl etter lang tid. Serverte andre drikke før vi fikk øl nummer to. Hamburger var tørr. Brødet enda tørrere. Manglet ost og bacon som det var lovet i menyen. Gå et annet sted.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Steinar W

Reisende som så på Pa bryggekanten, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Pa bryggekanten? Del dine erfaringer!