“Gastronomisk opplevelse ala Italia”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Satt i uteområdet til restauranten i trivelig atmosfære. Utrolig smaksrik og god mat. Pizza i særklasse med alt av det beste Italia har å tilby. Pasta som fikk de beste skussmål ved bordet fra voksne og barn. Det meste kunne lages glutenfritt noe som gir en fantastisk opplevelse for de som har dette behovet og. Hold menyen slik den er i dag og fortsett med fokus på kvalitet!

Rent og innbydende på toaletter og i restaurant generelt. Vi kommer garantert igjen!

3  Takk, Tom-Eirik B

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord ute, men det trakk så vi fikk byttet+. Det er en meget rikholdig meny+. Maten er meget god+. 3 av oss fikk maten, mens den 1 av oss ikke fikk den før oss andre var ferdig-. Betjeningen hadde ikke anelse om hvem som skulle ha hva og spurte alle bord. Vi prøvde å etterbestille drikke, men bare et par av oss fikk det-. Det var rot i regningen som skulle deles.

1  Takk, Companion61712641507
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Var en familie på 3, bestilte en calzone, en barnepizza og en indrefilet med tilbehør. Pizza og calzone var gode, indrefileten kom på bordet når resten av familien var ferdig med å spise og den var rå inni, selvom hadde bestilt medium+. Når vi ga beskjed om dette fikk vi bare «hehe, åja…» fra servitøren. Ellers var lokalene fine og beliggenheten flott.

1  Takk, ThereseNyberg
Anmeldt 27. juli 2021

Denne nye restauranten ligger i en klasse vi ikke har hatt i Holmestrand før, med stilfull, urban innredning og meget god mat & drikke, primært fra det italienske kjøkken.
Det er ikke kjempemange valg på menyen når du spiser plantebasert eller vegetar, men de var velvillige når jeg ba om å få en av rettene tilpasset, og resultatet var veldig bra. Resten av familien (som spiser kjøtt) hadde ulike typer retter fra menyen, og alle var fornøyde med maten.
Veldig positivt overrasket over standarden, her kommer vi absolutt igjen :-)

4  Takk, AzitaKashani
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!