“Setter Holmestrand på kartet”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nå har vi vært her 2 ganger i sommer og jeg skjønner ikke de negative anmeldelsene som blir beskrevet her.
God mat vi har spist forretter begge gangene med retter som reker i hvitløk og chilli, brucetta og spekeplanke og hovedretter som Rissoto, Calzone. Lasagne , pasta med reker og blekksprut har ingen ting å klage på når det gjelder maten, personalet har vært utrolig flinke til å være en helt ny restaurant
Det eneste negative er at de kjøre bord bestilling ute i steden for drop in , tror også de ville hatt høyere omsetning med drop in isteden for bord dom står tomme i lange tider pr dag
I Tønsberg er det kun drop in ute
Vi kommer igjen

1  Takk, 287yngvel

Anmeldt 5. august 2021

Hei,

Sender dere en tilbakemelding her etter restaurantbesøket hos dere i går.

Vi synes lokalene er fine og fikk en fin plass ute.
Etter dette må vi dessverre melde at servicen var skrekkelig dårlig. Servitørene var relativt hyggelige, men det virker som det var totalt uorganisert og ingen som hadde kontroll. I løpet av kvelden tror jeg det var minst 6,7 forskjellige servitører innom bordet.

Vi var en familie på fem som bestilte en fordrink og alle drinkene ble servert på forskjellig tidspunkt., en etter en. Er det ikke bedre med et brett så alt kommer på likt?
Før vi var ferdige med fordrinkene kom forretten på på bordet (tapas for 4). Med denne fulgte ikke tallerkener og bestikk som vi etterspurte i to omganger.

Vi spurte etter mer focaccia til forretten, ba om to skiver. Dette kom ikke før langt inn i hovedretten, og til og med to ganger mens vi spiste hovedretten kom to forskjellige servitører med focaccia til forretten.

Før vi var ferdige med forrett og altså ikke hadde fått mer focaccia, kom hovedretten. Tallerkener og bestikk fra forrett var ikke ryddet bort på forhånd , så dette måtte vi hjelpe til med, da de fire hovedrettene kom på likt (det var bra). Barnet som fikk pizza fikk denne da vi spiste forrett (helt ok, men det kunne kanskje servitørene spurt om på forhånd).

Når det gjelder maten var denne ok, men risottoen som ble bestilt var ikke ferdig, steinsopppastaen var veldig god. Barnepizza bør skjæres opp på forhånd.

Vi beklager å måtte melde at vi ble svært skuffet over hele opplevelsen, spesielt når man skilter med såpass høye priser. Her virker det som opplæring og organisering av servitører bør prioriteres.

Vi håper selvfølgelig at dette blir bedre og at dere vil lykkes med restauranten men da er dere nødt til å høyne innsatsen vesentlig

Dato for besøk: april 2021
3  Takk, 226_ysteinr
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Satt i uteområdet til restauranten i trivelig atmosfære. Utrolig smaksrik og god mat. Pizza i særklasse med alt av det beste Italia har å tilby. Pasta som fikk de beste skussmål ved bordet fra voksne og barn. Det meste kunne lages glutenfritt noe som gir en fantastisk opplevelse for de som har dette behovet og. Hold menyen slik den er i dag og fortsett med fokus på kvalitet!

Rent og innbydende på toaletter og i restaurant generelt. Vi kommer garantert igjen!

3  Takk, Tom-Eirik B
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord ute, men det trakk så vi fikk byttet+. Det er en meget rikholdig meny+. Maten er meget god+. 3 av oss fikk maten, mens den 1 av oss ikke fikk den før oss andre var ferdig-. Betjeningen hadde ikke anelse om hvem som skulle ha hva og spurte alle bord. Vi prøvde å etterbestille drikke, men bare et par av oss fikk det-. Det var rot i regningen som skulle deles.

1  Takk, Companion61712641507
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Var en familie på 3, bestilte en calzone, en barnepizza og en indrefilet med tilbehør. Pizza og calzone var gode, indrefileten kom på bordet når resten av familien var ferdig med å spise og den var rå inni, selvom hadde bestilt medium+. Når vi ga beskjed om dette fikk vi bare «hehe, åja…» fra servitøren. Ellers var lokalene fine og beliggenheten flott.

1  Takk, ThereseNyberg

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!