“Bra plass for familiemiddag. ”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde familiemiddag. Hyggelig betjening, god utvalg av både mat og drikke. Det var ikke lenge å vente på maten. Maten var veldig god. Stort pluss at barnepizzaen var formet som en fisk.

Anbefaler dette stedet.

1  Takk, erikb585

Anmeldt 12. august 2021

Krise!
Veldig pene lokaler til Holmestrand å være, og ikke noe dårligere enn en storbyrestaurant.
Beste beliggenheten i byen.
Maten er preget av lite krydder og smak, men også veldig varierende kvalitet. Noe er skikkelig topp mens annet er rett og slett laget av noen som ikke kan det!
Få inn en italiensk kokk eller en med erfaring fra en slik restaurant!
Focaccia brødet er godt, men kan utvikles til å være enda bedre.
Pizzabunnen er fantastisk, og skal du spise her er pizza et sikkert valg
Dessertene er også veldig gode.
Service derimot er det som trekker stedet ned, dessverre.
Det er på et nivå hvor man sitter å holder igjen på klagingen, fordi man ønsker virkelig at de skal lykkes.
Men jeg har fått regning på brus som aldri kom, feil rett servert, min mat servert til nabobordet. Og den utedelen de har bør ikke servere mat i regnvær!!
Se for dere en restaurant hvor en ansatt springer over veien med maten din, uten noe cover!
Jeg sa det til servitøren at nå er maten våt av regn, og da så hun på meg med et sånt, ja? Ser du ikke at det regner??
Jeg har mange andre «klager» på personalet også men lar det være.

Beliggenhet 5
Lokaler 5
Mat 4
Personalet 2

1  Takk, Larsgard
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse på en ny og flott restaurant midt i Holmestrand. Rikholdig meny, meget god mat, god service og rene lokaler.

1  Takk, HelleHoi
Anmeldt 11. august 2021

Utrolig serviceorienterte og løsningsorienterte ansatte, spesielt servitøren vi hadde, veldig hyggelig eier og supergod mat! Veldig fornøyd med besøket.

1  Takk, 1389vildeh
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nå har vi vært her 2 ganger i sommer og jeg skjønner ikke de negative anmeldelsene som blir beskrevet her.
God mat vi har spist forretter begge gangene med retter som reker i hvitløk og chilli, brucetta og spekeplanke og hovedretter som Rissoto, Calzone. Lasagne , pasta med reker og blekksprut har ingen ting å klage på når det gjelder maten, personalet har vært utrolig flinke til å være en helt ny restaurant
Det eneste negative er at de kjøre bord bestilling ute i steden for drop in , tror også de ville hatt høyere omsetning med drop in isteden for bord dom står tomme i lange tider pr dag
I Tønsberg er det kun drop in ute
Vi kommer igjen

1  Takk, 287yngvel

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!