“Ok mat, dårlig service”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Helt grei mat, men dårlig service.

Vi var en gruppe på 10 personer, hvor enkelte fikk servert sin hovedrett etter at de første av oss som ble servert hadde spist opp sin. Da den siste som ble servert fikk feil mat, ble det enda lengre ventetid på denne, og den ble sittende å spise etter alle andre.

Gjennomgående var det også problematisk at servitørene ikke hadde kjennskap til menyen. Vi bestilte tre ulike kjøtt-retter, og fikk alle tre presentert bare som «kjøtt». Det ble da opp til oss å gjette oss frem til hva som var hva, noe som resulterte i at flere fikk feil mat. Det samme skjedde da vi ble servert flere ulike pizza. Servitøren kunne heller ikke navnet på noen av disse, og ba oss om å se selv hva som var på pizzaene. Igjen resulterte dette i at vi fordelte maten feil mellom oss, fordi flere av rettene vi bestilte var temmelig like.

Lokalene er fine, men for oss var det kjedelig å bli plassert på et langbord med et tre som pynt midt i bordet. Dette gjorde at 3 av 10 gjester ble sittende adskilt fra de andre, noe som opplevdes unødvendig da det var et annet langbord, uten et slikt tre, ledig ved siden av oss. Da vi spurte fikk vi beskjed om at dette bordet var booket. Denne bookingen viste seg imidlertid å være for 4 personer - som like gjerne kunne fått vårt bord uten å bli plaget av dette treet.

1  Takk, 281karih

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde familiemiddag. Hyggelig betjening, god utvalg av både mat og drikke. Det var ikke lenge å vente på maten. Maten var veldig god. Stort pluss at barnepizzaen var formet som en fisk.

Anbefaler dette stedet.

1  Takk, erikb585
Anmeldt 12. august 2021

Krise!
Veldig pene lokaler til Holmestrand å være, og ikke noe dårligere enn en storbyrestaurant.
Beste beliggenheten i byen.
Maten er preget av lite krydder og smak, men også veldig varierende kvalitet. Noe er skikkelig topp mens annet er rett og slett laget av noen som ikke kan det!
Få inn en italiensk kokk eller en med erfaring fra en slik restaurant!
Focaccia brødet er godt, men kan utvikles til å være enda bedre.
Pizzabunnen er fantastisk, og skal du spise her er pizza et sikkert valg
Dessertene er også veldig gode.
Service derimot er det som trekker stedet ned, dessverre.
Det er på et nivå hvor man sitter å holder igjen på klagingen, fordi man ønsker virkelig at de skal lykkes.
Men jeg har fått regning på brus som aldri kom, feil rett servert, min mat servert til nabobordet. Og den utedelen de har bør ikke servere mat i regnvær!!
Se for dere en restaurant hvor en ansatt springer over veien med maten din, uten noe cover!
Jeg sa det til servitøren at nå er maten våt av regn, og da så hun på meg med et sånt, ja? Ser du ikke at det regner??
Jeg har mange andre «klager» på personalet også men lar det være.

Beliggenhet 5
Lokaler 5
Mat 4
Personalet 2

1  Takk, Larsgard
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig opplevelse på en ny og flott restaurant midt i Holmestrand. Rikholdig meny, meget god mat, god service og rene lokaler.

1  Takk, HelleHoi
Anmeldt 11. august 2021

Utrolig serviceorienterte og løsningsorienterte ansatte, spesielt servitøren vi hadde, veldig hyggelig eier og supergod mat! Veldig fornøyd med besøket.

1  Takk, 1389vildeh

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!