“Holmestrands beste restaurantopplevelse”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 13. september 2021

Holmestrands mest påkostede restaurant med god atmosfære, mat og trivelig personalet. Var på firmatur med 10 kollegaer som stortrivdes på uterestauranten.

Takk, 71tomasp

Anmeldt 12. september 2021

Tusen takk for en fantastisk opplevelse! Maten var nydelig, alt jeg har bestilt smakte som ekte italiensk! Servitøren var veldig hyggelig og hjelpsom, smilende og gjorde denne kvelden enda mer magisk. Tusen takk for alt, jeg kommer sikkert tilbake ! Anbefaler til alle å komme og kose seg her!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Paulina J
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Bellavista er ganske enkelt det beste kjøkkenet i Holmestrand. Hvert måltid er kvalitet tvers gjennom, og en fryd å spise. Interiøret er elegant og passer rett inn på Aker Brygge i Oslo. Jeg kommer til å besøke denne restauranten i mange år fremover, og vil glede meg til hvert besøk.

6  Takk, 849henningn
Anmeldt 25. august 2021

Vi ønsket å sitte på uterestauranten, på et bord nærmest vannet. Null problem for servitøren, vi fikk omgående det bordet vi ønsket. Meny og vann kom raskt på bordet. Smilende og blid servitør. Vi bestilte først hjemmelaget «Focaccia Rosmarino» med grønn pesto og aioli. Helt fantastisk!!!
Til hovedrett valgte vi «Risotto Con Zaffeano e Scampi» som bestod av smaksrik safranrisotto, deilige scampi, knasende sprø sukkererter, fersk dill og revet sitronskall. Smaksbombe som vi bare vil ha mer av. Dette blir helt klart en favoritt.
Flink, smilende og hyggelig servitør som passet på at vi hele tiden følte oss både velkommen og sett. Tusen takk for oss- vi kommer snart igjen :-)

3  Takk, trineforseth
Anmeldt 22. august 2021

Vi var 4 stk som spiste lunsj. 1 bestilte pizza og 3 bestilte Bruschetta med Parma. Når maten kom, fikk vi Burrata (caprese salat) og ikke Bruschetta. Vi påpekte dette til servitøren som dobbeltsjekket bestillingen. Han kom tilbake og sa det stod Burrata x3. Vi bestilte hver for oss, så det var altså 3 stk som hadde sagt Bruschetta. Vi bestemte oss for å ta det vi hadde fått, men spurte om vi kunne få litt brød ved siden av. Da fikk vi beskjed om at vi isåfall måtte bestille og betale ekstra for det. Vi takket nei, og spiste det vi hadde fått. Servitørene fremstår nye og urutinerte. Det er lov å være ny, men de kunne vært mer fleksible når de skal rydde opp i feil. Maten var grei nok, men vi opplever det som litt dyrt. Hyggelige lokaler, så håper servicen tar seg opp. Vi ventet lenge på å få bestille mat og opplevde det samme med de som satt på nabobordene.

1  Takk, 850cathrinem

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!