“Dårlig”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 13. september 2021

Dårlig stekt biff, dårlig service og dyrt . Kommer definitivt ikke tilbake. Anbefales ikke å spise her

1  Takk, pialeenat

Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Aldri finn på å gå til restauranten Bella Vista i Holmestrand. Og til moderatorer av denne gruppa så har vi ytringsfrihet i Norge og vedkommende som omtales er informert og har godtatt at dette legges ut.

Hvordan vi ble behandlet der i dag av deres daglig leder og eier Milan Milenov er så drøyt at jeg ikke har ord for hvor satt ut jeg er og for hvor lei meg jeg er.

Vi gikk ditt for å feire bursdagen min med min kjære og våre barn. Bestilte entrecôte medium stekt. De første vi fikk var well done, så vi ba om å få de lagd på nytt, de neste 2 var den ene for mye stekt og den andre var rå.

Vi måtte derfor klage igjen for man ønsker jo ikke å spise rå mat med mindre man liker det, og biffen var ikke tilbredt som vi hadde bestilt.

Servitøren tilbød oss da å snakke med eieren Milan Milenov som også aksepterte at vi filmet og legger dette ut. Slik at personvern er ivaretatt.

Til vår store overraskelse så kom en ekstremt arrogant og direkte ubehagelig person til oss og begynte å kjefte på oss og anklage oss for at vi kommer ditt og spiser uten å ville betale for maten. Siden dette ikke er første gang vi har klagd på dårlig tilbredt biff. Jeg har lagt igjen flere tusen kroner der. Og så blir vi pratet til på den måten. Det er drøyt.

Vi ble vist bilder av korrekt stekt biff på telefonen til Milan og rett å slett fortalt at vi kan ikke noe om mat og at vi ikke er velkomne i restauranten noe mer.

Måten vi ble snakket til var grunnen til at vi startet å filme for vi var redd for hva som kunne komme til å skje videre. Trakassering og mobbing er helt klart ord som er på sin plass å bruke. Og det værste av alt var hvordan daglig leder gikk rundt å pratet til de andre gjestene om hvor håpløse vi var og at biffen var perfekt lagd når alle kan se at den er rå.

Vi ble også sittende på bordet lenge etterpå uten at noen ryddet av bordet eller kom for å sjekke om vi ønsket noe annet. Slik at vi ble ignorert.

Når vi skulle gå sa min kjære takk for at bursdagsfeiringen min ble ødelagt og ble svart med latter og smil fra Milan Milenov slik at han rett å slett bare spytta på oss.

Makan til mangel på normal folkeskikk har jeg aldri vært borte i og jeg håper at alle som er i mot mobbing og trakassering boikotter denne restauranten for jeg virkelig håper ingen andre vil oppleve det samme som det vi gjorde.

Heldigvis for meg så har jeg en kjære som står opp for meg. Så tusen takk. ❤️

Dato for besøk: september 2021
Takk, Knut R
Anmeldt 13. september 2021

Holmestrands mest påkostede restaurant med god atmosfære, mat og trivelig personalet. Var på firmatur med 10 kollegaer som stortrivdes på uterestauranten.

Takk, 71tomasp
Anmeldt 12. september 2021

Tusen takk for en fantastisk opplevelse! Maten var nydelig, alt jeg har bestilt smakte som ekte italiensk! Servitøren var veldig hyggelig og hjelpsom, smilende og gjorde denne kvelden enda mer magisk. Tusen takk for alt, jeg kommer sikkert tilbake ! Anbefaler til alle å komme og kose seg her!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Paulina J
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Bellavista er ganske enkelt det beste kjøkkenet i Holmestrand. Hvert måltid er kvalitet tvers gjennom, og en fryd å spise. Interiøret er elegant og passer rett inn på Aker Brygge i Oslo. Jeg kommer til å besøke denne restauranten i mange år fremover, og vil glede meg til hvert besøk.

6  Takk, 849henningn

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!