“Anbefales!!!!”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Gratulerer Holmestrand, endelig har vi fått restauranten som har vært så etterlengtet.
Utrolig kult interiør og atmosfære, særdeles hyggelig betjening og maten er helt utsøkt. Pizzaen fra Bella Vista er en av de bedre jeg har smakt.

Takk, Vacation23175980095

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Dårlig mat, hårreisende dårlig service. Ved bestilling av medium biff får man rå istedenfor . Når man sier ifra så får man kjeft og krenkende kommentarer fra daglig leder av dette stedet. Dette er sprøtt rett og slett. Hold deg unna!

3  Takk, 732AnaA
Anmeldt 14. september 2021

Vi tok med barna på restuarant for å feire at ferien var i gang og for å teste ut Holmestrands nye restaurant.

Kona bestilte burrata caprese con parma til forrett. Denne kom uten parma og da vi kommenterte at vi hadde bestilt med parma måtte de sjekke med en annen seevitør. Nok en servitør kom bort og lurte på hva som var problemet. Når vi sa vi hadde bestilt med parma sa hun at det stod ikke i bestillingen, og det virker som vi fikk skylden for at de ikke hadde fanget opp hele bestillingen. Vi ba om å få parma ved siden av hvilket de da ordnet.

Midt i middagen gikk brannalarmen og det viste seg at servitører og kokker som var på jobb ikke hadde kjennskap til hvordan denne fungerte. Til slutt var det en annen gjest som gikk og hjalp til med å stoppe alarmen.
Videre gikk alarmen 2 ganger til i løpet av middagen hvorpå den andre gjesten ble ropt på gjennom lokalet, og kalt inn til tjeneste for å stanse alarmen. Til slutt kom brannvesenet til barnas store glede.

Servitørene virker veldig uerfarne og trenger tydelig opplæring og ledelse innen hvordan de skal ivareta kunder i en restaurant. Vi følte oss ikke veldig ivaretatt eller velkomne da vi hverken ble spurt om vi var fornøyde med maten eller fikk noen beklagelser for forstyrrelser og feil levert mat.

Maten er grei nok, men litt lite krydret og smakløs. Håper betjeningen får veiledning til å lykkes slik at restauranten kan forbedres og bli værende!

3  Takk, Sim3n123
Anmeldt 13. september 2021

Dårlig stekt biff, dårlig service og dyrt . Kommer definitivt ikke tilbake. Anbefales ikke å spise her

1  Takk, pialeenat
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Aldri finn på å gå til restauranten Bella Vista i Holmestrand. Og til moderatorer av denne gruppa så har vi ytringsfrihet i Norge og vedkommende som omtales er informert og har godtatt at dette legges ut.

Hvordan vi ble behandlet der i dag av deres daglig leder og eier Milan Milenov er så drøyt at jeg ikke har ord for hvor satt ut jeg er og for hvor lei meg jeg er.

Vi gikk ditt for å feire bursdagen min med min kjære og våre barn. Bestilte entrecôte medium stekt. De første vi fikk var well done, så vi ba om å få de lagd på nytt, de neste 2 var den ene for mye stekt og den andre var rå.

Vi måtte derfor klage igjen for man ønsker jo ikke å spise rå mat med mindre man liker det, og biffen var ikke tilbredt som vi hadde bestilt.

Servitøren tilbød oss da å snakke med eieren Milan Milenov som også aksepterte at vi filmet og legger dette ut. Slik at personvern er ivaretatt.

Til vår store overraskelse så kom en ekstremt arrogant og direkte ubehagelig person til oss og begynte å kjefte på oss og anklage oss for at vi kommer ditt og spiser uten å ville betale for maten. Siden dette ikke er første gang vi har klagd på dårlig tilbredt biff. Jeg har lagt igjen flere tusen kroner der. Og så blir vi pratet til på den måten. Det er drøyt.

Vi ble vist bilder av korrekt stekt biff på telefonen til Milan og rett å slett fortalt at vi kan ikke noe om mat og at vi ikke er velkomne i restauranten noe mer.

Måten vi ble snakket til var grunnen til at vi startet å filme for vi var redd for hva som kunne komme til å skje videre. Trakassering og mobbing er helt klart ord som er på sin plass å bruke. Og det værste av alt var hvordan daglig leder gikk rundt å pratet til de andre gjestene om hvor håpløse vi var og at biffen var perfekt lagd når alle kan se at den er rå.

Vi ble også sittende på bordet lenge etterpå uten at noen ryddet av bordet eller kom for å sjekke om vi ønsket noe annet. Slik at vi ble ignorert.

Når vi skulle gå sa min kjære takk for at bursdagsfeiringen min ble ødelagt og ble svart med latter og smil fra Milan Milenov slik at han rett å slett bare spytta på oss.

Makan til mangel på normal folkeskikk har jeg aldri vært borte i og jeg håper at alle som er i mot mobbing og trakassering boikotter denne restauranten for jeg virkelig håper ingen andre vil oppleve det samme som det vi gjorde.

Heldigvis for meg så har jeg en kjære som står opp for meg. Så tusen takk. ❤️

Takk, Knut R

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!