“Flott kulinarisk opplevelse! On-par eller bedre enn mye av det jeg har spist i Italia!”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 15. september 2021

Kjempegod mat! Jeg bestilte pasta og den var kokt til perfeksjon. Svært smaksrik rett med en spicy pølse som gav en perfekt salt og kryddersmak til retten. Og for en aroma maten hadde. Særlig pastaen kjæresten min bestilte. Den skal jeg bestille neste gang. Har også hørt pizzaen er svært god hos dere. Så det blir mange fler besøk fremover.

Lokalene er svært fine, både inne og ute. Eneste jeg kunne tenkt meg er at dere fjerner de flerfargede lysene ute, og erstatter dem med vanlige gule lys.

Servitørene ser ut til å nærmest løpe når det er travelt, og det virker som at de virkelig ønsker at man har en god opplevelse!

Veldig glad for at Holmestrand har fått en så bra og profesjonell restaurant.

Takk, Simensk

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

En fantastisk restaurant med hyggelig betjening, gode viner og nydelige retter for liten og stor. Alt fra pizza, til salater, anti pasti og diverse kjøttretter smaker rett og slett herlig! Må virkelig oppleves!

Takk, thalemoen
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Gratulerer Holmestrand, endelig har vi fått restauranten som har vært så etterlengtet.
Utrolig kult interiør og atmosfære, særdeles hyggelig betjening og maten er helt utsøkt. Pizzaen fra Bella Vista er en av de bedre jeg har smakt.

Takk, Vacation23175980095
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Dårlig mat, hårreisende dårlig service. Ved bestilling av medium biff får man rå istedenfor . Når man sier ifra så får man kjeft og krenkende kommentarer fra daglig leder av dette stedet. Dette er sprøtt rett og slett. Hold deg unna!

3  Takk, 732AnaA
Anmeldt 14. september 2021

Vi tok med barna på restuarant for å feire at ferien var i gang og for å teste ut Holmestrands nye restaurant.

Kona bestilte burrata caprese con parma til forrett. Denne kom uten parma og da vi kommenterte at vi hadde bestilt med parma måtte de sjekke med en annen seevitør. Nok en servitør kom bort og lurte på hva som var problemet. Når vi sa vi hadde bestilt med parma sa hun at det stod ikke i bestillingen, og det virker som vi fikk skylden for at de ikke hadde fanget opp hele bestillingen. Vi ba om å få parma ved siden av hvilket de da ordnet.

Midt i middagen gikk brannalarmen og det viste seg at servitører og kokker som var på jobb ikke hadde kjennskap til hvordan denne fungerte. Til slutt var det en annen gjest som gikk og hjalp til med å stoppe alarmen.
Videre gikk alarmen 2 ganger til i løpet av middagen hvorpå den andre gjesten ble ropt på gjennom lokalet, og kalt inn til tjeneste for å stanse alarmen. Til slutt kom brannvesenet til barnas store glede.

Servitørene virker veldig uerfarne og trenger tydelig opplæring og ledelse innen hvordan de skal ivareta kunder i en restaurant. Vi følte oss ikke veldig ivaretatt eller velkomne da vi hverken ble spurt om vi var fornøyde med maten eller fikk noen beklagelser for forstyrrelser og feil levert mat.

Maten er grei nok, men litt lite krydret og smakløs. Håper betjeningen får veiledning til å lykkes slik at restauranten kan forbedres og bli værende!

3  Takk, Sim3n123

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!