“Anbefales!”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat!! Bestilte en aperol Sprits, den var litt «død» men ellers var alt veldig bra! Anbefaler alle å ta en tur hit

Takk, jennyrV3286ZT

Anmeldt 15. september 2021

Ønsker du en mat opplevelse er ikke dette plassen, maten bærer et preg at det er ufaglærte som står for kokkeleringen, styr unna alt unntatt pastaen den kan være spiselig, det som er min opplevelse og anbefaling er som følgene.
Ønsker du et måltid som du betaler for mye for og ikke er spesielt godt går du på Bella Vista.

2  Takk, LarsGrei
Anmeldt 15. september 2021

Kjempegod mat! Jeg bestilte pasta og den var kokt til perfeksjon. Svært smaksrik rett med en spicy pølse som gav en perfekt salt og kryddersmak til retten. Og for en aroma maten hadde. Særlig pastaen kjæresten min bestilte. Den skal jeg bestille neste gang. Har også hørt pizzaen er svært god hos dere. Så det blir mange fler besøk fremover.

Lokalene er svært fine, både inne og ute. Eneste jeg kunne tenkt meg er at dere fjerner de flerfargede lysene ute, og erstatter dem med vanlige gule lys.

Servitørene ser ut til å nærmest løpe når det er travelt, og det virker som at de virkelig ønsker at man har en god opplevelse!

Veldig glad for at Holmestrand har fått en så bra og profesjonell restaurant.

Takk, Simensk
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

En fantastisk restaurant med hyggelig betjening, gode viner og nydelige retter for liten og stor. Alt fra pizza, til salater, anti pasti og diverse kjøttretter smaker rett og slett herlig! Må virkelig oppleves!

Takk, thalemoen
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Gratulerer Holmestrand, endelig har vi fått restauranten som har vært så etterlengtet.
Utrolig kult interiør og atmosfære, særdeles hyggelig betjening og maten er helt utsøkt. Pizzaen fra Bella Vista er en av de bedre jeg har smakt.

Takk, Vacation23175980095

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!