“Litt ujevnt”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 30. september 2021 via mobile enheter

Stort sett veldig bra, men litt ujevnt. Når vi bestilte to peppersteker medium, var den ene medium og den andre nesten blodrød. Vi holder oss nok til tradisjonell italiensk mat heretter på dette stedet. Dette er restauranten svært god på.

Takk, Holmestrand_yvind_K

Anmeldt 28. september 2021 via mobile enheter

Vi var en god gjeng på elleve personer. Alle var vi strålende fornøyd med alt av mat, service og omgivelser. Kan varmt anbefales!

Takk, Hilde V
Anmeldt 26. september 2021

Bella Vista – Fin utsikt
På dette besøket var vi et par som ville ut og kose oss, og ikke minst ville jeg teste restauranten.
Vi hadde booket bord til 17.00 denne lørdagen, møtte opp 15 minutter tidligere, vi fikk noen vente minutter i døra, det var meget travelt i restauranten. Vi fikk raskt nok tildelt bordet og servitøren var der med engang for å ta bestillingene på drikke. Det tok ok med tid før drikke kom.
Servitøren var veldig opptatt av å være høflig og det kunne virke litt påtatt, noe fin tuning på litt mer personlig service kan gi et løft for opplevelsen av det hele.
Vi fikk bestilt etter forrett og hovedrett ganske snarlig, da servitør var ivrig etter å få lagt ordren mot kjøkkenet. Vi tenkte ikke så mye på hvorfor dette var sånn hast, men vi fant senere ut at bordreservasjonen på de to oppsatte timene var meget viktig for restauranten.
Med den logistikk som foreligger på Bella Vista så er nok to timer litt i snaueste laget, og skal du ha en 3 retters så er du fort oppe i 3 til 3,5 timer.
Vi ble underveis og før hovedretten var på bordet påminnet om at bordet vårt var opptatt fra kl. 17.00. Dette skjedde 20 minutter før kl. 17.00. Vi sa høflig ifra om at da burde hovedretten komme snart, her ble stemningen noe ødelagt. Noe skjedde underveis og personalet kom senere og sa at de hadde fått en avbestilling av vårt bord og vi derfor kunne sitte så lenge vi ville. Det ble da gitt utrykk fra vår side om at restaurantens logistikk ikke burde belemres gjestene, og at dette måtte de få orden på i egne rekker. Det ble av den grunn også et nytt uromoment som er helt urimelig påført gjestene.
Mat: Bestilte den store forretten og den holder fint som et eget måltid også, her var det absolutt mye snadder. Oliven kan med fordel være frie for stein, ellers bra.
Hovedretter var begge av kjøtt og bestilt i stekt og medium tilstand, her ble begge levert godt stekt, hvorav den ene ble returnert, med beskjed om at den ikke falt i smak. Ingen reaksjon fra restauranten på dette, det er for dårlig.
Dessertene var begge innafor, uten noen «wow» opplevelse, men gode.
Alt i alt er dette et nytt sted som trenger mer teamfølelse for hva restauranten skal levere av produkt til sine gjester. Mitt råd her er å ikke bare å komme på jobb for å gjøre den enkeltes rolle på jobb, men heller få til den magiske flyten som så sårt mangler.
Ser frem til neste besøk og en god opplevelse uten Restaurant Drama.

Takk, Trond S
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk interiør. Nydelig mat og drikke. Rask service og omsorgsfull bevertning. Hyggelig atmosfære. Godt utvalg av retter.
Greie priser.

1  Takk, 426karib
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Har spist her 2 ganger i løpet av sommeren. Veldig fornøyd. Nydelig mat, flotte lokaler, perfekt beliggenhet og hyggelige servitører.

1  Takk, Madickenlotta

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!