“Et uforglemmelig sted- og gourmetisk opplevelse! Bon Appetitè!”
Anmeldelse av Bella Vista

Bella Vista
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Holmestrand
Anmeldt 3. juli 2023

Var blitt anbefalt det hyggelige- og veldrevne Ristorante & Cafe Bella Vista i Havnegaten i Holmestrand, og var der for en bedre lunsj. Forholdsvis nytt sted anno 2021, med imponerende to-delt ute- og inne seksjon med mye plass, midt i den koselige bryggehavnen med utsikt til sjøen. Ble meget godt mottatt- og det oste av service! Mellomeuropeisk/italiensk inspirert interiør- og matretter, og en meget fristende meny og vinkart med fornuftige priser.
Mange varianter etter den enkeltes smak- og behag, hvor jeg valgte ovnsbakt torsk med parmesan crunch, sitronsmør, sesong grønsaker og trøffel potetpure. Ditto et glass herlig hvitvin Canaletto Pinot Grigio. Avrundet drømmemåltidet med dessert a-la Panna Cotta vanilje og kokosnøtt italiensk pudding m/ditto, og en aromaduftende Kaffe Latte. Alt utrolig velsmakende, og med en god ettersmak. Høflig- og effektiv betjening, rent og pent, og med parkering rett ved. Anbefales! d:o)

Dato for besøk: juni 2023
Takk, jans0der

Anmeldt 23. juni 2023 via mobile enheter

Anmeldelsen gjelder BelMare, et fantastisk konsept med restaurant helt ytterst på båthavna. Vi bor i Holmestrand og kommer til å bli faste gjester gjennom sommeren.
Maten var herlig.Blåskjell, innbakt torsk og grillet kylling var vårt valg på en rikholdig meny. Det var fullt, men serveringen gikk greit. All honnør til dere, lykke til med BelMare

Dato for besøk: juni 2023
Takk, ToreSAlanya_Tyrkia
Anmeldt 10. juni 2023

Stor skuffelse, flotte lokaler men det er alt. Servicen startet bra men der vet ingen hva den andre gjør. Fikk bestilt helt greit, selvfølgelig det jeg ønsket hadde de ikke(hørt fra flere at det er en gjenganger der) Vi har med 2 barn som bestilte noe så enkelt som burgere, de klarer å servere de til sist noe som ikke er greit. Etter mat har kommet ber vi om servietter, salt og pepper, kommer ikke ber om det en gang til skjer fortsatt ingen ting det ender med at vi henter selv på tross av at servitør er rundt i område. Mat blir kald, torsken en bestilte så uappetittlig og amatørmessig ut, så dessverre ut som om noen hadde sklidd i tilbehøret. Overhørte et annet bord hvor det ble uttalt at « håper den smaker bedre enn den ser ut». Servitøren får ikke med seg hva som bestilles til barna heller, vi spurte om de kunne dele en burger uten ost i to, det kommer 2 hele burgere med ost. Kjedelig vi hadde gledet oss.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Monica T
Anmeldt 20. mars 2023

Bestilte to rekesmørbrød, kakao og en Fanta. Må si at disse rekesmørbrødene til kr 149,- pr stk var veldig skuffende. Ikke nypillede reker som er vanlig på rekesmørbrød, men bittesmå reker som hadde ligget i lake. Det «bugnet» ikke akkurat med reker på disse skivene. I tillegg var kakaoen lunken. Veldig skuffende.

Dato for besøk: mars 2023
1  Takk, Discover08442960577
Anmeldt 19. februar 2023 via mobile enheter

Svært god mat. Meget høyt nivå på kjøkkenet. Spiste en fantastisk lammecarré. Serveringen når ikke helt opp til samme nivå.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, selvaagan

Reisende som så på Bella Vista, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Bella Vista? Del dine erfaringer!