Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Det ryktes lokalt at en gjeng damer med kokkeerfaring hadde tatt over bespisningen så dette var vi spente på. Menyen bestod stort sett av pizza eller salat. Noen påsmurte rundstykker eller baguetter lå i disken. En hyggelig betjening kom ut til oss i det fine været med pizza og drikkevarer. Dessverre var pizzaen ikke noe bedre, heller verre, en en kjøpepizza som du selv varmer opp. Vi synes dette var merkelig, pga den relativt gode reklamen for god mat. På veg hjem spurte vi i disken vedrørende dette ryktet, og riktig nok var det overtatt noen damer som var veldig nøye på smaken. Dessverre jobbet de ikke hele uken, og vedkommende dro opp en annen meny som kun var framme når damene var der. Vi synes det var rart at en gjeng med nye krefter ikke sørger for opplæring til de andre på hotellet, slik at den gode maten kan serveres hver dag og ikke bare av og til. Med nåværende system kan det bli lenge mellom hver gang en positiv omtale om maten skrives, hvis de er uheldige. Det var åpnet en ny italiensk cafe på bryggekanten som vi gikk forbi, og vi vet hvor vi skal gå for pizza neste gang. Dessverre for Holmestrand Fjordhotel og den nye gjengen.

Romtips: Ring på forhånd for å høre hvilke dager det serveres god mat.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Peret D
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her i dag. Maten bærer preg av at de skal spare penger. Dette gjør at maten er dårlig. Tror også smørbrødene var smurt dagen i forveien. Betjeningen var veldig hyggelige og hotellet var nyoppusset, men bærer preg av billige løsninger.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 536emila
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom på en søndag formiddag for å få oss litt lunsj. Flott beliggenhet, nyoppussede lokal og veldig hyggelig betjening. Det var noe trøbbel med kaffemaskinen, så det tok veldig lang tid og kaffen var lunken og måtte bestilles på nytt. Den ene salaten var full av sand/småstein. Vi opplevde at betjeningen tok klagene våre seriøst og vi fikk et gavekort på kanelsnurre og kaffe som plaster på såret. Jeg tror stedet har stort potensiale når de får litt mer orden på ting, samt litt månedlig eller sesongvariasjon på menyene. Vi kommer nok tilbake da vi trenger flere slike sosiale møtepunkter i nærmiljøet.

Takk, ratata
Anmeldt 22. august 2020

Vi tilbrakte en uke på Holmestrand fjordhotell. Vi slo til på et sommertilbud, såkalt luksuspakke, med to rom inkludert. Bra tilbud. Vi fikk flott utsikt over fjorden og de to hundene vi hadde med var intet problem. Vi benyttet bare restauranten én gang, men fikk en helt grei pizza hver. Alle var veldig hyggelige og serviceminded. Vi hadde en hyggelig uke.

I hotellinformasjonen står det at det er tv på rommet. Dette stemte for såvidt, men det var kun tre kanaler med NRK som var tilgjengelig, pluss en teoretisk mulighet for Chromecast. Denne virket bare delvis.

Et lite trekk får hotellet for renholdet. Badet var overflatisk rengjort, åpningen til overløpsvannet i vasken var sannsynligvis ikke rengjort denne sommeren. Vi tok det opp med hotellet, men det ble ikke gjort noe med.

1  Takk, tonesbr
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Ble imponert over utsikten til havet. Sørg for rom mot havet.
Rent og pent. Kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin, gryter, bestikk, vannkoker o.l. på rommet

Frokost kan bestilles kvelden i forveien, men man kan lage på rommet, noe vi gjorde.
Gode senger. Er en liten kaffe i 1 etg hvor man kan bestille enkle retter og drikke. Flott uteservering. Noen gratis parkering ved hotellet, ellers 40 kr pr døgn på pendlerparkering over gaten.
TV har noen kanaler, men utsikten fra terrassen er mye bedre å se på.
Dette var veldig bra. Ligger sentralt til.
Flotte bademuligheter. badebrygger, strand 5 m fra hotellet.
Hyggelig betjening.

Takk, 461Sunny