“"julebord"”

Langgata Spiseri
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Holmestrand
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 21. desember 2018

Har vært gjest ved flere anledinger MEN nå møttes venner for et lite "julebord" og de innfrir. Må skryte service julematmeny. Innertier på lutefisk,litt stor porsjon.Juletallerken perfekt med mør og sprø ribbe. Opplever at maten og service er blitt bedre - det liker vi godt.

Takk, Lillian R

Anmeldt 7. oktober 2018

Her får du bl.a. noe av det beste innenfor pasta.
Godt utvalg i retter, både kjøtt, pasta og sjømat.
Hyggelig betjening, som gjerne stopper ved bordet og prater.
Litt rustikt, men trivelig miljø.

Takk, pegja
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde vært i Oslo på dagstur, ville spise på vei sørover mot Kristiansand.

Tok omveien om Holmestrand og fant denne perlen. Hyggelig betjening, enkel og delikat meny og KJEMPEGOD MAT! Anbefaler kyllingen og spagettien.

Takk, 822sigurdr
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Var der på middag med familien og spiste kjempe god mat kan spesielt anbefale kyllingen deres den var super god :-) Kommer tilbake hvis vi er på disse traktene :-)

Dato for besøk: august 2018
Takk, 745didrik_
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

God mat med spennende smaker! Hyggelig lokale med blide og flinke servitører. Kommer definitivt tilbake!

Dato for besøk: september 2017
Takk, KarinaM1168

Reisende som så på Langgata Spiseri, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Langgata Spiseri? Del dine erfaringer!