“God biff”

Langgata Spiseri
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Holmestrand
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi kom for en god biff, og det fikk vi.
Fin presentasjon og gode smaks kombinasjoner mellom friske grønnsaker, mais purre og gode poteter. Mørt kjøtt riktig stekt, noe mere hvile kunne biffen trengt, med fare for å bli kald på talerknen så var den servert på riktig tidspunkt.
Flott med ristede poteter tilpasset med riktig krydder og steking.
Noe savn for varme tallerkner.
Peppersaus forventes noe mer kremet /fyldig.
Skal du ha en biff, så er dette et bra sted.

Litt mer pleie runt biff, varme tallerkner og en litt mer omrørt kremet peppersaus var litt av savnet, men drar ikke ned den flotte total opplevelsen.

Takk, Trond S

Anmeldt 5. juli 2021

Vi har lenge lett etter et sted å spise på ferie reisen vår hvor vi kunne ta med hunden våres når vi skulle spise! Her var det eksemplarisk service! Hunden fikk være med inn, fikk egen vannskål. Og oppå det hele smakte maten HELT FANTASTISK. Når man setter god service, mangfold og god mat sammen får man den absolutt beste opplevelsen. Takk for at vi fikk æren av å spise hos dere! Det var det beste med turen!! Hilsen fra oss og en fornøyd Alaskan Malamute i Holmestrand!

Takk, 283cecilieh
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Utrolig koselig sted for en middag for to, kjempe service mindede servitører, rask servering, bestilte kyllingen og en biff, og fikk som forventet stjerne middag, perfekt stekt biff, godt tilbehør freshe råvarer, og moderate fine priser, tommel opp, og an anbefales virkelig, kommer plutselig tilbake.

Takk, JohnChefNorway
Anmeldt 4. november 2020

Vi besøkte restauranten ifm en båttur innom Holmestrand. Vi spiste chevresalat og kylling club. Begge rettene var veldig bra. Chevresalaten var så god/, at vi måtte bestille samme rett igjen til lunsj dag nr. 2

Dato for besøk: september 2020
Takk, j0nasse
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Ganske så bra, raskt levert og god mat. Lune koselige lokaler i en eldre bygning på brygga. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2020
Takk, KaiStick

Reisende som så på Langgata Spiseri, så også på

Holmestrand, Vestfold
Holmestrand, Vestfold

Har du vært i Langgata Spiseri? Del dine erfaringer!