Åpen i dag: Stengt

Flott senter

Anmeldt 13. januar 2017
kosh110
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 6. oktober 2017

Lettvindt senter både når det gjelder parkering og å finne rundt i. Stort utvalg i klesbutikker, matvarer og elektro.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Gun K
Anmeldt 11. mai 2017 via mobile enheter

Nyoppusset senter, men satt for få butikker sammenlignet med f.ex. Ski storsenter.
Gratis parkering "uten lapp" en fordel.
Bra bilvaskmulighet med god kundeservice.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Hans S
Anmeldt 13. januar 2017 via mobile enheter

Dette er topp! Innholdsrikt butikksenter med topp service og hyggelig betjening. Det er og lett å finne frem, og ikke minst har de koselige små spisesteder med god mat og smilende betjening. Anbefales!

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, kosh110
Anmeldt 29. august 2016 via mobile enheter

Leverte telefonen min til telia på Vinterbro senteret og jeg har ikke ord for en slik fantastisk kundeservice jeg fikk der

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, KimT1560
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Beste senteret for rolige shoppingopplevelser og god mat. Senteret har mer enn bare kjedebutikler og det er alltid rent og pent der

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Anitarosseid