“Fantastisk sted!”
Anmeldelse av Chillin' Thai Cuisine

Chillin' Thai Cuisine
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Vinterbro
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi gleder oss over fantastisk mat, og meget god service når vi kommer hit. En godt skjult perle. Anbefales på det sterkeste.

Takk, jonrO8866CF

Anmeldt 8. september 2018

Veldig god mat, hyggelig og servicemined betjening.
Koselig, grønne og rolige omgivelser.
Autentisk thai.

2  Takk, Pia Nybo S
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi ankom stedet med en tjenestehund. Vi ble ved ankomst bedt om å sette igjen hunden i bilen. I stedet for å takke oss for å ha latt være å ta med oss en tjenestehund inn på restauranten fortalte han oss heller om hvorfor det var så ille med hunder og at folk var like allergiske mot tjenestehunder som vanlige hunder. Jeg tror ikke engang vi fikk så mye som et takk for samarbeidsvilligheten vår til tross for store vi hadde loven på vår side.

Maten var god, men det tok lang tid før vi fikk den og det var svært lite mat.

Dato for besøk: august 2018
4  Takk, W0SHHH
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Ok mat men lite smak.
Billig mat var det men burde vært litt varmere. Bra service og åpne kjøkkenet etter åpningstid

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, p_l_242
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Vi er heldige som har dette stedet i nærheten. En sides meny med gode retter og topp service. Passe skjevt å sitte ute i hagen med fuglekvitter og fjordgløtt mellom de gamle asketrærne. Hvis man ikke bruker slike steder er det en fare for at de forsvinner. Det ville vært veldig synd.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Yngve H

Reisende som så på Chillin' Thai Cuisine, så også på

Vinterbro, Akershus
Vinterbro, Akershus

Har du vært i Chillin' Thai Cuisine? Del dine erfaringer!