Helt udugelig mat og lang ventetid på alt

Maten vi spister var på Rock Burgers Speedmonster, helt forferdelig mat og over 40 min vente tid på... les mer

Anmeldt i dag
Lola K
Fin dag.

Tusenfryd skuffer som vanlig ikke. Hele familien var der en varm sommerdag og hadde det helt... les mer

Anmeldt i går
Arkana78
Oslo

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Tok med småsøsknene hit en liten tur og måte betale dyre dommer for å stå i kø mesteparten av tiden, maten var meget dårlig både utvalget og kvaliteten. Anbefaler heller å reise til Liseberg.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 979yasink
Thomas A, Leder  på TusenFryd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Hei Yasin!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemelding. Det er svært leit å høre at besøket ditt ikke stod til forventningene, og vi beklager for at dere hadde en dårlig opplevelse med kø og mattilbudet i parken. Om du har lyst til å gi oss litt mer spesifikk informasjon om besøket ditt er du hjertelig velkommen til å sende en e-post til firmapost@tusenfryd.no , slik at vi kan følge deg opp og se hva som har skjedd.

Takker for besøket, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 4. oktober 2018

Tusenfryd nærmer seg internasjonal standard på enkelte av attraksjonene, men det er fortsatt et stykke igjen til å være toppklasse.
Lite å gjøre med geografien, men små barneben elsker ikke at det er så mye variasjon i høydemeter fra en attraksjon til en annen.

Også er mattilbudet under en hver kritikk. Nesten ingen sunne alternativer, kun hurtigmat, burgere, pizza og tonnevis med sukker. Og maten er smakløs og lite innbydende. Her bør det endres mye på konseptene. Vi bør kunne forvente et bredere og bedre mattilbud i 2018.

Takk, KalEl2005
Thomas A, Leder  på TusenFryd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei!

Tusen takk for at du skriver en anmeldelse av oss.
Det er også svært hyggelig at du legger merke til at enkelte av attraksjonene våre er spektakulære og i verdensklasse. Jeg har stor forståelse for at terrenget i parken ikke alltid er så populært for små barneben, men minner om at vi har traller som kan lånes på toppen av rulletrappen.

Når det gjelder mattilbudet i parken forstår jeg ut ifra hva du skriver at vi ikke har vært flinke nok til å kommunisere hva vi tilbyr. Flere steder i parken serverer sunne alternativet, som f. eks. Sulten & Tørst hvor vi lager ferske salater og wraps med f. eks. lokalprodusert kylling. Vertshuset serverer også flere hjemmelagede retter, hvor man selv kan velge blant diverse salater, varme retter som laks, og frukt og yoghurt til dessert.Vi kommer selvfølgelig til å evaluere årets serveringstilbud og justere dette i henhold til tilbakemeldinger vi har fått fra Gjestene våre, og vi takker for ditt innspill.

Håper dere ellers hadde en fin dag, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Har vært her før, men denne gangen kun sammen med datter på 14 år. Vi hadde en strålende kveld. Lite kø, antakelig pga regn, noe vi bare syntes var en fordel. Greit med attraksjoner

Takk, Camper400021
Thomas A, Leder  på TusenFryd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei!

Hyggelig at du hadde en fin dag med din datter her på TusenFryd. Som du påpeker pleier ofte køene å være veldig korte når det regner. Vi forsøker å ha et variert tilbud av attraksjoner, slik at gjester i alle aldre og med forskjellige interesser har en trivelig dag hos oss.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til en ny dag!

Thomas A.

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Tusenfryd er et helt greit sted å dra med venner og familie, men syntes det er dyrt å dra ditt etter som at billettene koster rundt 300-400kr og hvis du skal ha noe der inne så er det pluss 100-300kr alt etter hva du kjøper. Jeg personlig syntes det har blitt mindre gøy å dra ditt etter som at jeg har vært der 1000 ganger, men alltid gøy å prøve de nyeste attraksjonene hvis det er noe for min aldersgruppe!
For de som aldri har vært der så anbefaler jeg dere strekt å besøke dette stedet er kjempe gøy.

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, line1123
Thomas A, Driftsleder på TusenFryd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hei Line!

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av TusenFryd :)

Så synd å høre at du synes det er dyrt å besøke parken vår, vi forstår at opplevelsen ikke er den samme når man har vært her mange ganger. Det er utrolig hyggelig å høre at du anbefaler TusenFryd og du synes det er kjempegøy å være her.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Frydefull hilsen,

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Tusenfryd er like dårlig som alle andre «barnevennlige» aktiviteter. Endeløse køer, 20-40 sekunders kjøring i karusell, latterlige priser, vanvittig dårlig mat, og for få benker for slitne ben. 170 kroner for to softis er jo bare for dumt. 40 kr for en sliten pølse i et iskaldt brød. Alle som jobber her er mellom 16 og 20 år og aner ingenting om service eller hurtighet. Alt i denne parken bærer preg av at eierne skal tjene penger og foreldre skal loppes. Latterlig at det ikke er fokus på kvalitet for barnefamilier. Vi kommer til å fortsette å gjøre helt andre aktiviteter med barna - dette er jo bare trist.

Takk, April-Elin
Thomas A, Leder  på TusenFryd, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Hei!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen.

At ditt besøk hos oss ikke sto til forventningene er selvsagt beklagelig. Vi jobber kontinuerlig med å utbedre vårt tilbud i parken, både hva gjelder attraksjoner og mattilbud, og vi tar med glede med oss din tilbakemelding når vi skal evaluere og planlegge kommende sesonger. Vi har mange unge ansatte som har sin første sommerjobb her hos oss, et ansvar vi bærer med stolthet. Alle våre ansatte får grundig opplæring på alle områder, og service og effektivitet settes selvsagt høyt. Vi er svært lei oss for at dere ikke fikk dette inntrykket under deres besøk.

Dersom du skulle ønske å utdype din tilbakemelding ytterligere, er du hjertelig velkommen til å sende oss en e-post på firmapost@tusenfryd.no