Dyrt og dårlig

Vi har vært på tusenfryd flere år på rad. På disse årene har det blitt mye dyrere og tilbudet... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Marianne R
Helt ok

Egentlig ganske oppskrytt. Til at det er maks antall mennesker som får komme inn nå pga korona, var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
lourdesn1999

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 10. juli 2020

I 5 av 6 timer i stod vi i kø. Vi rakk 3 attraksjoner på 6 timer. Altfor mange folk til at de har redusert kapasiteten.

2  Takk, MartheA_13
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

LAAANGE køer.
Uengasjerte ansatte
Dårlig vedlikehold og lite innbydende park
Dyrt
Maten var bortkastet. Ikke god.
Stengte 18.00 noe som i seg selv er tidlig. Men verre at de stenger enkelte attraksjoner før de stenger parken. Veldig skuffet over det.
Ikke noe informasjon om at de stenges tidligere,hverken i parken eller på app.
Stengte også kiosker og hadde ryddet vekk alt fra grillen (grillpølser) før 17.30.
Men godt å se at de ansatte fikk forlatt parken før vi gjester var ute av parkeringen.
Veldig skuffet.
Blir ikke Tusenfryd på veldig veldig lenge. Hvis igjen...

5  Takk, 404renateh
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Jeg trodde jeg visste hva kø var etter å ha vært i Legoland i fellesferien. Det var før vi dro til Tusenfryd. Med over 2 timer kø på mange av attraksjonene endte det med at vi til slutt dro hjem etter 7 timer. Da hadde vi rukket 4 attraksjoner til den nette sum av 2.000,- for to voksne og to barn. Tusenfryd slipper inn 3-4 ganger så mange mennesker som det er kapasitet til, og det er tydelig gjennom hele parken at det kun er til hensikt å tjene penger. Prisnivået er hinsides dyrt på mat og drikke, med tilsvarende dårlig kvalitet. Anbefales IKKE å dra hit med mindre du ønsker å bruke en feriedag i kø.

1  Takk, ElGringoGigante
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her i 5 timer, stort sett stått i kø. Barna er skuffet, det er jeg også. Lite folk, men lange køer på alle attraksjoner. Styr unna!

1  Takk, 85kariannes
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Kom tilbake hit etter 20 år.

Kor skal eg begynne?

Mine minner til denne parken var en park som bugnet med liv og glede! Mange flotte attraksjoner. Eg gleda meg til å vise mine egne barn det eg hadde omtalt som Norges desidert beste park! Det føltes ut som om det ikkje er spandert mange kronene på verken vedlikehold eller engasjerte ansatte. Parken som skinte i 2000 føltes og såg mest ut som en rusten Toyota.

Lange køer, veldig inneffektivt system. Noke av dette vil nok få corona tiltak få skylden for, men likevel. Her må det finnes rom for forbedringer. Noken i ledelsen bør stille seg i kø i sin egen park å sjå korleis dette fungerer. Sinnsykt lite motiverte ansatte som bruker 10 ganger lenger tid enn nødvendig på nedvask av vognene. Alle forstår at en må vere nogenlunde bøyen, men her var det KUN innefektivitet å spore.

Så vart vi sulten. Bestemte oss for å prøve oss på noken kebabwraps menyer. For ett fantastisk kaos. Hjelpe meg. Dei som jobba bak disken stirret apatisk på kverandre og visste ikkje hverken kor dei skulle stå eller sjå.
Tilslutt måtte eg nesten fysisk stoppe ei som surra rundt seg sjølv i kassen og spør ho om dei ikkje solgte mat her?.. Skulle ønske eg kunne sei at dette var fordi det var forferdelig travelt og mange folk. Dog det var vel heller glissent.

Det einaste som berger 2 prikker og ikkje 1 er at thunder coaster er en veldig bra Berg og dalbane.

Tors hammer burde vert nedlagt og nedgravd.
Flaks at Liseberg ikkje er ett alternativ i sommar.

Det blir kansje 20 år til neste gang og.

3  Takk, hansolavh293