Trenger endel enkel oppgradering feks maling og rengjøring

Første gang på Tusenfryd. Virker noe slitent både område og attraksjonene. Vi var der dagen etter... les mer

Anmeldt 2. august 2021
474agnethek
Helt ok

Egentlig ganske oppskrytt. Til at det er maks antall mennesker som får komme inn nå pga korona, var... les mer

Anmeldt 2 uker siden
lourdesn1999

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 12. juli 2020

Venninnegjeng som reiste langt for en dag på tusenfryd. Allerede da vi hadde fått parkert så skrøyt vi godt av de ansatte. Alle var så fryktelig blide og alle stod og danset og smilte, og det smitter selvfølgelig på oss som besøker.
Var en del mennesker den dagen, og kø må man regne med, men det var ikke timesvis med kø, så vi var fornøyde. Møtte ingen ansatte som ikke smilte eller var behjelpelig.

Disse menneskene burde dere virkelig holde på. Makan til kundeservice! Godt jobba!

2  Takk, Anna19730
Anmeldt 10. juli 2020

I 5 av 6 timer i stod vi i kø. Vi rakk 3 attraksjoner på 6 timer. Altfor mange folk til at de har redusert kapasiteten.

2  Takk, MartheA_13
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

LAAANGE køer.
Uengasjerte ansatte
Dårlig vedlikehold og lite innbydende park
Dyrt
Maten var bortkastet. Ikke god.
Stengte 18.00 noe som i seg selv er tidlig. Men verre at de stenger enkelte attraksjoner før de stenger parken. Veldig skuffet over det.
Ikke noe informasjon om at de stenges tidligere,hverken i parken eller på app.
Stengte også kiosker og hadde ryddet vekk alt fra grillen (grillpølser) før 17.30.
Men godt å se at de ansatte fikk forlatt parken før vi gjester var ute av parkeringen.
Veldig skuffet.
Blir ikke Tusenfryd på veldig veldig lenge. Hvis igjen...

5  Takk, 404renateh
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Jeg trodde jeg visste hva kø var etter å ha vært i Legoland i fellesferien. Det var før vi dro til Tusenfryd. Med over 2 timer kø på mange av attraksjonene endte det med at vi til slutt dro hjem etter 7 timer. Da hadde vi rukket 4 attraksjoner til den nette sum av 2.000,- for to voksne og to barn. Tusenfryd slipper inn 3-4 ganger så mange mennesker som det er kapasitet til, og det er tydelig gjennom hele parken at det kun er til hensikt å tjene penger. Prisnivået er hinsides dyrt på mat og drikke, med tilsvarende dårlig kvalitet. Anbefales IKKE å dra hit med mindre du ønsker å bruke en feriedag i kø.

1  Takk, ElGringoGigante
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Har vært her i 5 timer, stort sett stått i kø. Barna er skuffet, det er jeg også. Lite folk, men lange køer på alle attraksjoner. Styr unna!

1  Takk, 85kariannes