Dyrt og dårlig

Vi har vært på tusenfryd flere år på rad. På disse årene har det blitt mye dyrere og tilbudet... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Marianne R
Helt ok

Egentlig ganske oppskrytt. Til at det er maks antall mennesker som får komme inn nå pga korona, var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
lourdesn1999

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fint besøk på Tusenfryd i regnet mange attraksjoner og lett transport med buss fra bussterminalen.
Eneste dårlige opplevelse var Rockburger, hvor servitøren ikke ville servere min sønn (med spisefortyrrelse) kun en liten del av menyen uten å ta menyens fullpris. Veldig synd å bli møtt med så mye negativitet og lite forståelse. Håper at Tusenfryd fremover kan være mer inkluderende.

1  Takk, SommerogSol
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

To voksne og to barn. Coronatid med restriksjoner på antall gjester og endel attraksjoner var også stengt. Likevel var køene litt lengre enn vi hadde regnet med. Dyrt, og ikke så mye fengende. Også mye spillboder (slike du må betale ekstra for å bruke med ballkast på bokser osv) i forhold til alt det andre. Liseberg var mye bedre, så her ble vi litt skuffet alle fire. Ikke forvent all verden...

1  Takk, Kristinfredheim
Anmeldt 18. juli 2020

Skittent, dårlig service og bare 3 spennende attraksjoner for de eldre der man må stå i lange køer!!

Dato for opplevelse: juni 2020
3  Takk, Nineo123
Anmeldt 12. juli 2020

Venninnegjeng som reiste langt for en dag på tusenfryd. Allerede da vi hadde fått parkert så skrøyt vi godt av de ansatte. Alle var så fryktelig blide og alle stod og danset og smilte, og det smitter selvfølgelig på oss som besøker.
Var en del mennesker den dagen, og kø må man regne med, men det var ikke timesvis med kø, så vi var fornøyde. Møtte ingen ansatte som ikke smilte eller var behjelpelig.

Disse menneskene burde dere virkelig holde på. Makan til kundeservice! Godt jobba!

2  Takk, Anna19730
Anmeldt 10. juli 2020

I 5 av 6 timer i stod vi i kø. Vi rakk 3 attraksjoner på 6 timer. Altfor mange folk til at de har redusert kapasiteten.

2  Takk, MartheA_13