Tusenfryd: Noe eget

Jeg skal være ærlig, det er lenge siden sist jeg hadde vært på Tusenfryd. Savnet etter et sted å ta... les mer

Anmeldt 2 dager siden
henningbang
Trondheim, Norge
Dyrt, skittent og mye kø.

Første gang i Tusenfryd, men frister dessverre lite til nytt besøk. Som forventet er det veldig... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Jenny F
Stavanger, Rogaland, Norway

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett den beste og tøffeste dagen i nesten hele mitt liv! Siden jeg hadde et gult bånd, kunne jeg skippe køen på alt. Det er grunnen til hvorfor vi har tatt så mye i løpet av 1 time. Det var skikkelig mye junkfood(som jeg elsker), og et stort utvalg av søtsaker som is og brus og masse masse slush og mye mer. Jeg tok faktisk speedmonster og thundercoaster og begge de var sykt kule og tøffe! Jeg vil IKKE anbefale de til småbarn. Så tøft er det. En ting som var bittelitt dumt var at Tors hammer var stengt. Det var stengt på grunn av tekniske problemer. Og det var ikke åpent der hele dagen. Men ellers var det sykt kult og tøft! DETTE anbefales på det sterkeste til alle! Tro meg, det er sykt kult der, bare kom dit.

1  Takk, Dessertelsker23
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Maten vi spister var på Rock Burgers Speedmonster, helt forferdelig mat og over 40 min vente tid på en fasthold resturant. Maten var tørr og ekkel, pommesfritesen var stein hard og ansatte gjorde ingen ekstra innsats for å gjøre kundene fornøyd. De smilte aldri og virka helt umotiverte. Dårlig hygiene. Opplevelsen her ødela mye for resten av parken.

Tusenfryd har Ekstremt lang ventetid og etter 2 timer hadde vi kun tatt 2 attraksjoner… Kunne gjerne tenkt penge tilbake og reise en annen plass. 2 min med moro og 50 min vente tid per attraksjon er ikke verdt det.

Anbefales ikke.

Takk, Lola K
Anmeldt 27. juli 2021

Tusenfryd skuffer som vanlig ikke. Hele familien var der en varm sommerdag og hadde det helt storveis. Greit utvalg av attraksjoner for både de vågale og de mer pysete av oss. Tusenfryd er ganske dyrt, men så ofte er man ikke der heller. Køene var noen steder ganske lange, men har forståelse for at det tar tid når færre kan være med på hver tur og personalet må desinfisere kontaktflater jevnlig. Maten er ok. Mye junkfood, men både Vertshuset, og tidligere pizzarestauranten, har vi fått god mat på. Rene og greie toaletter.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Arkana78
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Barna synes det var veldig gøy å være på Tusenfryd! Svært hyggelig personale, god mat i Saloonen, ingen lange køer (tror den lengste var på 30 minutter). Barna i alder 6 til 13 år storkoste seg, det samme gjorde begge foreldreparene og en bestefar. Vi var på Tusenfryd fra åpning klokken 1030 til det stengte klokken 19.
Barna synes alle attraksjonene de tok var kjempemorsomme!

Takk, anne_banane2
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Jeg ser det er mange dårlige anmeldelser her, og forstår ikke hvorfor. Jeg hadde en kjempefin dag med mine to små barn (5 og 7 år). Det var færre mennesker i parken enn ellers pga. restriksjonene, og det passet oss godt. De aller fleste attraksjonene hadde minimalt med kø (attraksjoner for barn). Noe mer kø til f.eks. Tømmerrenna, men det må man regne med. Den gikk fort unna, og siden det var så varmt den dagen kom en hyggelig ansatt og dusjet de gjestene som ønsket det med kaldt vann fra en spruteflaske, det var helt supert, og veldig gøy for ungene! Køene ser lengre ut enn de faktisk er, da det holdes mer avstand og man ikke bruker annenhver linje. Maten spiste vi på buffetrestauranten (vertshuset?) som hadde mye ledig plass ute under store parasoller. Hadde ingen forventninger til maten etter tidligere besøk, men ble meget positivt overrasket! Fikk saftig svinenakke, deilig kyllingrett med spennende grønnsaker og krydder, soppsaus, pasta som var kokt helt etter boka. Her har de virkelig tatt noen vellykkede grep i år. Litt kø for å få servert mat, da det selvfølgelig ikke er selvbetjening i år, men det er helt greit. Rikelige porsjoner. Vi avsluttet dagen i Badefryd, noe som var godt da det sikkert var 28-30 grader og strålende sol. En flott opplevelse som frister til gjentagelse. De som reiser for de større attraksjonene har nok ikke samme opplevelsen pga. køene, men det kan man jo ikke unngå. For en småbarnsfamilie var dette helt supert! Eneste jeg hadde ønsket meg var litt kortere avstand mellom toalettene - med små barn og slitne bein kan det bli et stykke å gå når naturen kaller NÅ!

Takk, Relax02952197664