Tusenfryd: Noe eget

Jeg skal være ærlig, det er lenge siden sist jeg hadde vært på Tusenfryd. Savnet etter et sted å ta... les mer

Anmeldt 2 dager siden
henningbang
Trondheim, Norge
Dyrt, skittent og mye kø.

Første gang i Tusenfryd, men frister dessverre lite til nytt besøk. Som forventet er det veldig... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Jenny F
Stavanger, Rogaland, Norway

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lange køer. Umotiverte ansatte. Alt for dyre priser i kiosken. Rakk ca 1 attraksjon i timen, elendig.

Takk, 800mariuso
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Slitent anlegg, mye søppel og dyr mat, 79kr for en grill i brød. Tre av attraksjonene stoppet og det ble alt for lang vente tid. Trist å se hvor mye det har forfalt.

Takk, elisabethkS3503FI
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Første gang på Tusenfryd. Virker noe slitent både område og attraksjonene. Vi var der dagen etter fellesferien var slutt,og det var flere ting som var stengt. Slitne wc fasiliteter,hvor alle vasker på toaletter er forhøy til at min 5 åring kan stå å vaske hender ordentlig,og det finnes nesten ikke tørkepapir,kun lufttørke

Takk, 474agnethek
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett den beste og tøffeste dagen i nesten hele mitt liv! Siden jeg hadde et gult bånd, kunne jeg skippe køen på alt. Det er grunnen til hvorfor vi har tatt så mye i løpet av 1 time. Det var skikkelig mye junkfood(som jeg elsker), og et stort utvalg av søtsaker som is og brus og masse masse slush og mye mer. Jeg tok faktisk speedmonster og thundercoaster og begge de var sykt kule og tøffe! Jeg vil IKKE anbefale de til småbarn. Så tøft er det. En ting som var bittelitt dumt var at Tors hammer var stengt. Det var stengt på grunn av tekniske problemer. Og det var ikke åpent der hele dagen. Men ellers var det sykt kult og tøft! DETTE anbefales på det sterkeste til alle! Tro meg, det er sykt kult der, bare kom dit.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Dessertelsker23
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Maten vi spister var på Rock Burgers Speedmonster, helt forferdelig mat og over 40 min vente tid på en fasthold resturant. Maten var tørr og ekkel, pommesfritesen var stein hard og ansatte gjorde ingen ekstra innsats for å gjøre kundene fornøyd. De smilte aldri og virka helt umotiverte. Dårlig hygiene. Opplevelsen her ødela mye for resten av parken.

Tusenfryd har Ekstremt lang ventetid og etter 2 timer hadde vi kun tatt 2 attraksjoner… Kunne gjerne tenkt penge tilbake og reise en annen plass. 2 min med moro og 50 min vente tid per attraksjon er ikke verdt det.

Anbefales ikke.

Dato for opplevelse: juni 2021