Ok fornøyelsespark og lite handikapp vennlig

Ok fornøyelsespark. Kanskje litt liten og man går fort lei karusellene. Maten der er også heller... les mer

Anmeldt i går
bjorborge
Tusenfryd: Noe eget

Jeg skal være ærlig, det er lenge siden sist jeg hadde vært på Tusenfryd. Savnet etter et sted å ta... les mer

Anmeldt 4 dager siden
henningbang
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
2025 av 582 anmeldelser
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Det finnes mange andre ting å bruke pengene på en Tusenfryd. Absolutt ikke verdt en krone. Det var kø, kø,kø og atter kø. Vi var der i 6 timer og ungene fikk tatt 8 karuseller i løpet av tiden, resten av tiden ble brukt til endeløs kø. Anbefales ikke. Kommer ikke tilbake

Takk, Anne Maret Gutt... D
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjempebra på Tusenfryd hvis det beste du vet er å stå i kø!
Alt for mye folk i forhold til atraksjoner!
Det blir lenge til neste gang, dvs aldri!

Takk, olaisola
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lange køer. Umotiverte ansatte. Alt for dyre priser i kiosken. Rakk ca 1 attraksjon i timen, elendig.

Takk, 800mariuso
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Slitent anlegg, mye søppel og dyr mat, 79kr for en grill i brød. Tre av attraksjonene stoppet og det ble alt for lang vente tid. Trist å se hvor mye det har forfalt.

Takk, elisabethkS3503FI
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Første gang på Tusenfryd. Virker noe slitent både område og attraksjonene. Vi var der dagen etter fellesferien var slutt,og det var flere ting som var stengt. Slitne wc fasiliteter,hvor alle vasker på toaletter er forhøy til at min 5 åring kan stå å vaske hender ordentlig,og det finnes nesten ikke tørkepapir,kun lufttørke

Takk, 474agnethek