Ok fornøyelsespark og lite handikapp vennlig

Ok fornøyelsespark. Kanskje litt liten og man går fort lei karusellene. Maten der er også heller... les mer

Anmeldt i går
bjorborge
Tusenfryd: Noe eget

Jeg skal være ærlig, det er lenge siden sist jeg hadde vært på Tusenfryd. Savnet etter et sted å ta... les mer

Anmeldt 4 dager siden
henningbang
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
1924 av 582 anmeldelser
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vær forberedt på lange køer og mye venting. Kanskje du klarer å prøve en av hver aktivitet hvis du er der en hel dag? Vær også forberedt på grådige priser på mat og drikke hvis du skulle bli sulten og tørst i løpet av dagen. I tillegg operer de med en for meg ukjent betalingsmetode, Easy Pay, til forveksling lik Easy Park. Så er du uoppmerksom på skiltingen når du kjører inn og ut i kaoset, så stiger prisen fra 70 til 119kr pga fakturagebyret. Neste gang legger vi veien utenom Tusenfryd garantert.

Takk, steinarvem
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Det finnes mange andre ting å bruke pengene på en Tusenfryd. Absolutt ikke verdt en krone. Det var kø, kø,kø og atter kø. Vi var der i 6 timer og ungene fikk tatt 8 karuseller i løpet av tiden, resten av tiden ble brukt til endeløs kø. Anbefales ikke. Kommer ikke tilbake

Takk, Anne Maret Gutt... D
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjempebra på Tusenfryd hvis det beste du vet er å stå i kø!
Alt for mye folk i forhold til atraksjoner!
Det blir lenge til neste gang, dvs aldri!

Takk, olaisola
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lange køer. Umotiverte ansatte. Alt for dyre priser i kiosken. Rakk ca 1 attraksjon i timen, elendig.

Takk, 800mariuso
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Slitent anlegg, mye søppel og dyr mat, 79kr for en grill i brød. Tre av attraksjonene stoppet og det ble alt for lang vente tid. Trist å se hvor mye det har forfalt.

Takk, elisabethkS3503FI