Ok fornøyelsespark og lite handikapp vennlig

Ok fornøyelsespark. Kanskje litt liten og man går fort lei karusellene. Maten der er også heller... les mer

Anmeldt 6 dager siden
bjorborge
Tusenfryd: Noe eget

Jeg skal være ærlig, det er lenge siden sist jeg hadde vært på Tusenfryd. Savnet etter et sted å ta... les mer

Anmeldt 1 uke siden
henningbang
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Helt elendig! Styr unna! Kø, kø, kø, kø. I løpet av 5 timer fikk vi tatt fire attraksjoner. Vanvittig kø på alle. De ansatte virker drittlei og umotiverte. Svindyrt og dårlig. Totalt nedslitt. Ingen overholder restriksjonene om avstand og de ansatte bryr seg ikke. Men når du kommer frem etter en time er det kanskje 1 person i vogna pga restriksjoner. Håpløst og bakmål. Vi var i Dyreparken i juni, det var en helt annen verden både i kvalitet og fokus på restriksjoner fra de ansatte. Nei, aldri mer Tusenfryd. Bruk pengene på noe annet!!! Trodde faktisk ikke det var mulig å være så totalt dårlig som dette.

Takk, feriekia
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vær forberedt på lange køer og mye venting. Kanskje du klarer å prøve en av hver aktivitet hvis du er der en hel dag? Vær også forberedt på grådige priser på mat og drikke hvis du skulle bli sulten og tørst i løpet av dagen. I tillegg operer de med en for meg ukjent betalingsmetode, Easy Pay, til forveksling lik Easy Park. Så er du uoppmerksom på skiltingen når du kjører inn og ut i kaoset, så stiger prisen fra 70 til 119kr pga fakturagebyret. Neste gang legger vi veien utenom Tusenfryd garantert.

Takk, steinarvem
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Det finnes mange andre ting å bruke pengene på en Tusenfryd. Absolutt ikke verdt en krone. Det var kø, kø,kø og atter kø. Vi var der i 6 timer og ungene fikk tatt 8 karuseller i løpet av tiden, resten av tiden ble brukt til endeløs kø. Anbefales ikke. Kommer ikke tilbake

Takk, Anne Maret Gutt... D
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjempebra på Tusenfryd hvis det beste du vet er å stå i kø!
Alt for mye folk i forhold til atraksjoner!
Det blir lenge til neste gang, dvs aldri!

Takk, olaisola
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Lange køer. Umotiverte ansatte. Alt for dyre priser i kiosken. Rakk ca 1 attraksjon i timen, elendig.

Takk, 800mariuso