Tusenfryd: Noe eget

Jeg skal være ærlig, det er lenge siden sist jeg hadde vært på Tusenfryd. Savnet etter et sted å ta... les mer

Anmeldt 6. august 2022
henningbang
Trondheim, Norge
Overfylt og overpristet park med laber betjening..

Overfylt med folk, så køene blir svært lang på alt som skal gjøres. Parken burde senke antallet som... les mer

Anmeldt 17. august 2022
Foodsterbasse
Svelvik, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Vinterbro
Anmeldt 30. august 2021

Egentlig ganske oppskrytt.
Til at det er maks antall mennesker som får komme inn nå pga korona, var det kø etter kø etter kø.
Jeg valgte denne tiden å dra til tusenfryd fordi jeg tenkte det ble mye mindre folk og mindre kø.
Fikk tatt 6 forskjellige karuseller på 6 timer.
Den siste vi tok var ragnarok hvor køen faktisk var 1 time. Det var flere båter som dro uten folk i, som gjorde at det tok lenge trudde før man kom fram i køen. Ikke bare dette, men flere folk som sto ved «utgangen» av karusellene ble sluppet inn før oss som sto i kø. Man tror man kommer fram i køen, men folk utenfor køen får plutselig komme inn før deg, og dette skjer ved alle.
Maten var bedre enn jeg forventet, vi spiste på vertshuset, lang kø der og. Hadde nok ikke dratt om jeg visste det jeg visste i dag. Kommer nok ikke til å dra dit igjen.
Alt i alt ble jeg ganske lei og irritert av all køen og randome folk som ikke var i køen som fikk komme inn før deg.
Tok 30-45min mellom hver karusell jeg skulle ta.

Takk, lourdesn1999
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bra opplegg, dårlig kebab. Ble litt våt på supersplash, men det går bra. Spinspider var litt stilig.

Takk, mathiasboye
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vær forberedt på lange køer og mye venting. Kanskje du klarer å prøve en av hver aktivitet hvis du er der en hel dag? Vær også forberedt på grådige priser på mat og drikke hvis du skulle bli sulten og tørst i løpet av dagen. I tillegg operer de med en for meg ukjent betalingsmetode, Easy Pay, til forveksling lik Easy Park. Så er du uoppmerksom på skiltingen når du kjører inn og ut i kaoset, så stiger prisen fra 70 til 119kr pga fakturagebyret. Neste gang legger vi veien utenom Tusenfryd garantert.

Takk, steinarvem
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Det finnes mange andre ting å bruke pengene på en Tusenfryd. Absolutt ikke verdt en krone. Det var kø, kø,kø og atter kø. Vi var der i 6 timer og ungene fikk tatt 8 karuseller i løpet av tiden, resten av tiden ble brukt til endeløs kø. Anbefales ikke. Kommer ikke tilbake

1  Takk, Anne Maret Gutt... D
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Kjempebra på Tusenfryd hvis det beste du vet er å stå i kø!
Alt for mye folk i forhold til atraksjoner!
Det blir lenge til neste gang, dvs aldri!

Takk, olaisola