“Baguett”

Legg det til.
Subway
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Vinterbro
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Subway selger gode baguetter. Flere typer forskjellig brød å velge mellom. Innholdet velger du selv. Smaker bra.

Takk, osonder

Anmeldt 24. september 2018

Forsøkte to ganger ila en time å kjøpe mat på Subway Vinterbro, ble møtt av en frekk og utidig jentunge som verken hilste eller orka å klistre på seg et smil. Som hørselshemmet hadde jeg vanskelig for å høre hva hun sa da hun etterhvert fant det for godt å dra seg til disken, og da jeg beklaget og sa at jeg ikke kunne høre henne ble hun om mulig enda surere, og pekte hissig på plakaten med oppskriften på hvordan man bestiller. Jeg kan ikke se noen grunn til at hun skulle bli grinete av at jeg ikke kunne høre henne, ikke var det noen foran meg og heller ikke bak, så vil skulle i grunn ha god tid til å fikse en enkel baguette. Jeg så meg lei av hennes innstilling og ba henne gjøre noe med den holdningen, og jeg ble igjen henvist til å følge "reglene" for bestilling. Jeg ombestemte meg på flekken og gikk. Makan til oppførsel.

Takk, Maja K
Anmeldt 5. september 2017

Flott at vi har fått Subway til Vinterbro. Det er litt lite med bare fem bord til tider og hvis det er kø ved disken blir det Burger King istedet. For all del ikke be om oppvarmet Mat. Brødet blir da uspiselig.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Cleareyes2
Anmeldt 1. februar 2017

Det nærmeste du kommer skikkelige franske bagetter - knasende sprø og med frisk og fersk salat med tilbehør. En riktig god og sunn lunsj i trivelige omgivelser

Dato for besøk: november 2016
Takk, DivestoreP
Anmeldt 5. november 2016

Rask og hyggelig service hver gang! Har spist mye Subway i mitt liv! Service er dessverre elendig rundt om. Men ikke på Vinterbro!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, TorillMyr

Reisende som så på Subway, så også på

Vinterbro, Akershus

Har du vært i Subway? Del dine erfaringer!