Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En hyggelig overraskelse! Et veldig koselig og sjarmerende gjestgiveri. Som å være på besøk hos bestemor og sitte i finsofaen og spise nydelig hjemmelagd mat. Veldig god service og hyggelig betjening. Ikke så mye å finne på i umiddelbar nærhet til hotellet, men et flott sted for å slappe av med god mat i historiske omgivelser. Ekstra pluss for hjemmelagd brød og lokal juice. Kan anbefales :-)

Takk, dortef766
Anmeldt 20. juni 2020

Dette var årntli' trivelig.
Utrolig omtenksom og gjestfri vertskap.
Enorme rom ! Ikke air condition og god knirk i veggene men et par IPA fra Voss bryggeri hjalp godt for innsovning.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Tore T
Anmeldt 18. juni 2020

6 støvete og svette motorsyklister ankom dette historiske stedet og ble mottatt som grever av en sjarmerende og søt dame (Eli Stangeland). Vi fikk super forpleining pluss litt til. Vi ble servert fiskesuppe til forrett, oksegryte til hovedrett og selvfølgelig plommer fra Hardanger med krem og nøtter på, alt var velsmakende.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Oddk440
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Er du ute etter en anerledes opplevelse er dette stedet! Her blir du satt flere hundre år tilbake i tid og det er som å bo på et museum. Koselig atmosfære i de små stuene. Gode senger, stille og fredlig. God hjemmelaget mat og mer enn nok å velge i til frokosten. Innehaveren serverte alle frokostgjestene en liten skål med moreller fra Hardanger. Dette stedet har virkelig sjel og sjarme!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, EstherF201
Anmeldt 16. juni 2019

Hotellet har fin beliggenhet og svært hyggelig og imøtekommende personale. Oppholdsrommene var hyggelige og maten enkel men bra. Veldig godt hjemmebakt brød. Rommet vi fikk var ikke egnet for eldre eller bevegelseshemmede mennesker. Det var en svært bratt trapp opp til loftsrommet, som var uten gelender. Rommet var trangt med skjevt tak hvilket gjorde det noe vanskelig å bruke den siden av senga som var mot veggen. Det var imidlertid en ekstra seng. Branntau var hengt opp foran vinduene. Vinduet på den ene siden var imidlertid ikke mulig å få opp. Det var dessuten svært dårlig lukt på badet som sannsynligvis skyldes manglende rengjøring av do børste. Wifi fungerte ikke.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Helgeroa123