eDreams
Agoda.com
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde bestilt på Jaunsen Gjestgjevarstad for en natt og vi ble veldig gledelig overrasket over dette stedet som vi ikke kjente fra før. En petsonlig touch og profesjonelt samtidig. Veldig hyggelig rom med historisk sus. Maten er fortreffelig, med fiskesuppe i en egen klasse. Nydelig rett og slett. Frokosten var delikat og smakfullt tilberedt i disse koronatider. Tusen takk for et hyggelig bekjentskap. Jeg anbefaler gjestgjevarstaden på det varmeste.

Takk, 525kristina
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott sted og nydelige rom. Rent og pent. Hyggelig vertskap og deilig god frokost i hyggelige omgivelser. Dagens overraskelse var lune pannekaker med melis til frokoste

Kan absolutt anbefales, men du bør være gangfør da det er mange trapper i huset

Takk, 390arnes
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En hyggelig overraskelse! Et veldig koselig og sjarmerende gjestgiveri. Som å være på besøk hos bestemor og sitte i finsofaen og spise nydelig hjemmelagd mat. Veldig god service og hyggelig betjening. Ikke så mye å finne på i umiddelbar nærhet til hotellet, men et flott sted for å slappe av med god mat i historiske omgivelser. Ekstra pluss for hjemmelagd brød og lokal juice. Kan anbefales :-)

Takk, dortef766
Anmeldt 20. juni 2020

Dette var årntli' trivelig.
Utrolig omtenksom og gjestfri vertskap.
Enorme rom ! Ikke air condition og god knirk i veggene men et par IPA fra Voss bryggeri hjalp godt for innsovning.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Tore T
Anmeldt 18. juni 2020

6 støvete og svette motorsyklister ankom dette historiske stedet og ble mottatt som grever av en sjarmerende og søt dame (Eli Stangeland). Vi fikk super forpleining pluss litt til. Vi ble servert fiskesuppe til forrett, oksegryte til hovedrett og selvfølgelig plommer fra Hardanger med krem og nøtter på, alt var velsmakende.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Oddk440